Inteliwise ma ważną umowę
- Utworzono: środa, 04, grudzień 2013 06:01
Akcje Inteliwise S.A. zyskiwały wczoraj ponad 2 proc., po tym jak Spółka poinformowała o podpisaniu ważnej umowy. Co ciekawe, drugą stroną dokumentu jest Ministerstwo Gospodarki.
Wartość umowy to ponad 584 tys. zł, licząc z VAT. W zamówieniu chodzi o dostarczenie rozwiązania typu Contact Center w chmurze. Ma mieć ono formę Wielojęzycznego Centrum Pomocy dla Pojedynczego Punktu Kontaktowego oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Emitent ma uruchomić i dostarczyć kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta – Wirtualnego Doradcę, Live Chat, Infolinię i Help Desk. Pozwolą one przedsiębiorcom, inwestorom i urzędnikom uzyskać odpowiedzi na pytania urzędowe, obniżając równocześnie koszty obsługi. Zdaniem zarządu, zamówienie to jest efektem realizacji strategii oferowania rozwiązań IT i usług dla sektora administracji publicznej.
Z ostatnio przekazanego raportu kwartalnego wynika, iż Inteliwise S.A. w okresie od stycznia do września odnotowała przychód ze sprzedaży na poziomie 719 tys. zł wobec 343 tys. zł rok wcześniej. Spółce wciąż nie udało się jednak uzyskać dodatnich rezultatów. Na poziomie sprzedaży strata sięgnęła 482 tys. zł (w porównaniu do 804 tys. zł straty rok wcześniej), a na działalności operacyjnej - 134 tys. zł (wobec 442 tys. zł straty dwanaście miesięcy wcześniej). Finalnie, czyli w ujęciu netto Inteliwise stracił 126 tys. zł, co oznacza, że w relacji rok do roku stratę udało się zredukować ponad trzykrotnie.
Jak w liście do akcjonariuszy poinformował zarząd, w trzecim kwartale Emitent skupiał się na realizacji strategii dochodzenia do rentowności, rozwoju Wirtualnego Urzędnika oraz wdrożeniach produktu Zintegrowanej Obsługi Klienta.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki