Produkty Klasztorne wejdą do Fresh’a
- Utworzono: czwartek, 11, wrzesień 2014 11:01
Zarząd Produktów Klasztornych zakomunikował inwestorom o bardzo ważnej kwestii. Otóż Spółka wejdzie ze swymi produktami do znanej sieci sklepów.
Emitent zawarł bowiem ramową umowę z Żabka Polska Sp. z o.o., czyli operatorem marki handlowej sklepów „Żabka” i „Freshmarket” w sprawie dystrybucji produktów spożywczych Produktów Klasztornych. Chodzi konkretnie o nabiał, wędliny, konfitury oraz piwa Mnich w sklepach „Freshmarket”.
Co istotne, dzięki podpisanej na rok umowie (aczkolwiek z możliwością automatycznego przedłużenia na czas nieokreślony), produkty emitenta będą dystrybuowane w sklepach znajdujących się w całej Polsce. Dodatkowo, umowa zakłada również kooperację w zakresie dystrybucji, marketingu jak i sprzedaży produkty Spółki, a także wspierania przygotowywania nowych wytworów, które także będą mogły być eksponowane w sklepach „Freshmarket”.
Umowa z Żabka Polska to niewątpliwie bardzo istotna kwestia dla Spółki. Kontrahent Emitenta z NewConnect dysponuje bowiem bazą ponad 3 tys. sklepów pod marką „Żabka” i ponad 500 pod marką „Freshmarket”.
Prezes Produktów Klasztornych Marek Nowicki, poinformował agencję ISBnews, że umowa z Żabka Polska powinna zdecydowanie wpłynąć na wzrost skali prowadzonej działalności. Dodał również, że rezultaty powinny być widoczne już w wynikach za czwarty kwartał tego roku.
Spółce niewątpliwie przyda się poprawa rezultatów finansowych. Po sześciu miesiącach tego roku Produkty miały 1,6 mln zł przychodów (wzrost o 12 proc. r/r), ale i 430 tys. zł straty operacyjnej (poprzednio -166 tys. zł) i 449 tys. zł straty netto (poprzednio 175 tys. zł straty).
Emitent działa w branży spożywczej. Tworzy grupę produktów spożywczych z segmentu Premium pod marką „Produkty Klasztorne”. Uzupełnieniem marki w obszarze produktów nabiałowych ma być marka „Polska Czerwona Krowa”. Emitent sprzedaje także piwo regionalne „Mnich”.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki