Grodno rozszerza sieć sprzedaży
- Utworzono: środa, 17, luty 2016 15:42
Spółka Grodno otworzyła w połowie lutego nowy oddział sprzedaży w Jarocinie. Obecnie Grodno ma 51 punktów sprzedaży, w tym jeden w ramach współpracy franczyzowej.
Wszystkie dotychczasowe punkty sprzedaży zlokalizowane są w kluczowych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu. Nowy oddział w Jarocinie to trzeci punkt sprzedaży w województwie wielkopolskim.
– Naszą strategią jest rozwój poprzez rozbudowę sieci dystrybucji w kluczowych miastach Polski. Jesteśmy przekonani, że oddział w Jarocinie to kolejny punkt w sieci spółki, który pozwoli umocnić naszą pozycję w Wielkopolsce – poinformował Andrzej Jurczak, Prezes Zarządu Grodno SA.
W grudniu ub.r. spółka powiększyła swoją sieć o niezorganizowaną część przedsiębiorstwa Centropol S.J. z Gliwic. W rezultacie spółka rozszerzyła sieć handlową o 3 punkty zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich. Transakcja wiązała się z przejęciem wyposażenia, towarów oraz pracowników firmy. Spółka ocenia, że przejęte punkty mogą wygenerować rocznie kilka mln zł przychodów.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki