Tylko Piłka wpadnie na NewConnect
- Utworzono: piątek, 04, styczeń 2013 09:29
O planach debiutu Tylko Piłki S.A. na alternatywnym parkiecie warszawskiej GPW pisaliśmy już wcześniej. Teraz zamiary te stały się dużo bardziej prawdopodobne. Walory Spółki zostały wprowadzone do obrotu.
Na początku warto odnotować, iż firma tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzi sam Emitent oraz Vedius Sp. z o.o, w której Tylko Piłka posiada 91 proc. udziałów.
Tylko Piłka S.A. wydaje tygodnik o tej samej nazwie. Ma on zarówno formę elektroniczną, jak i drukowaną. Swój magazyn kieruje przede wszystkim do entuzjastów piłki nożnej i sportu. Publikuje w nim przede wszystkim regularnie informacje z wielu lig piłkarskich, a jedną z podstawowych grup klientów docelowych są kibice obstawiający wyniki w Sportowych Zakładach Wzajemnych. To właśnie dla nich „Tylko Piłka” ma stanowić podstawowe źródło informacji.
Treść tworzy zespół 700 dziennikarzy społecznych, którzy regularnie przesyłają do redakcji informacje i wiadomości z boisk piłkarskich z Polski i ze Świata. Po zamknięciu wydania jest on drukowany i kolportowany w formie papierowej. Głównym źródłem przychodów jest sprzedaż produktu w salonach prasowych oraz sprzedaż tygodnika w formie elektronicznej.
Wersja drukowana gazety uzupełniona jest o możliwość wykorzystania dodatkowego przekazu w formie „Rzeczywistości Rozszerzonej” w oparciu o technologię ARFixer poprzez urządzenia mobilne. Wspomniany „ARFixer” to technologia wykorzystująca rozwiązania, które pozwalają redagować dowolny znak graficzny i powiązać go z dodatkowym, ukrytymi informacjami i treściami. Emitent ma wyłączność na wykorzystanie tej technologii do końca 2016 roku.
Działalność podmiotu zależnego Spółki, czyli Vadius Sp. z o.o. (działa od 2003 roku) pozwala oferować na rynku usługi opierające się głównie na rozwiązaniach technologicznych zastosowanych przez współpracy Emitenta i Arfixer sp. z o.o. Oferuje ona m.in. usługi oglądania treści, organizowanie i obsługę kampanii społecznościowych, wykonywanie i sprzedaż aplikacji mobilnych na platformy iOS oraz Android.
Łączna wartość ofert prywatnych przeprowadzanych przez Spółkę to 1,38 mln zł.
Strategia rozwoju
Spółka zamierza stać się jednym z najnowocześniejszych w Polsce medium sportowym opartym na społeczności czytelników, w tym graczy zakładów wzajemnych i internautów. Taki cel zamierza osiągnąć dzięki wykorzystaniu strategii zrównoważonego rozwoju opartego o innowacje. Planuje również rozwinąć swój model współpracy również poza granicami Polski.
Emitent zamierza w dalszym ciągu rozwijać usługi związane z rynkiem urządzeń mobilnych i tabletów. Środki pozyskane z emisji akcji serii B,C i D zamierza przeznaczyć m.in. na akwizycję mniejszych portali o tematyce piłkarskiej, budowanie kampanii wizerunkowej i rozbudowę portalu i strony internetowej o nowe funkcjonalności.
Instrumenty wprowadzone do obrotu:
- 10.000.000 akcji serii A,
- 1.333.333 akcji serii B,
- 1.450.000 akcji serii C,
- 1.780.000 akcji serii D.
Wszystkie o nominale równym 0,1 zł każda.
Pełna treść Dokumentu Informacyjnego dostępna jest tutaj.
Zadania Autoryzowanego Doradcy pełni IPO Doradztwo Strategiczne S.A.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2846 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki