Wsparcie sprzedaży ma zielone światło do debiutu
- Utworzono: czwartek, 07, marzec 2013 09:54
Kolejną firmą, której akcje (decyzją GPW) wprowadzone zostały do obrotu jest ASM Group S.A., działająca w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży.
Grupa realizuje usługi na terenie całego kraju oraz na wybranych rynkach zagranicznych na rzecz tych dostawców, którzy oferują swoje towary w sieciach handlowych, dysponujących wielkopowierzchniowymi obiektami handlowymi (supermarkety, hipermarkety i dyskonty), sieciach ze sprzętem RTV/AGD i na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych. Od 2010 roku Grupa świadczy również swoje usługi na terenie placówek bankowych, stacji paliw czy aptek.
W skład grupy kapitałowej ASM Group S.A. wchodzą: Gruppo Trade Service Polska Sp. z o.o., GreyMatters Sp. z o.o., New Line Media Sp. z o.o., Trade S.p.A (z siedzibą w Turynie), Promotion Intrade S.r.l (z siedzibą w Mediolanie),
Jak podano w Dokumencie Informacyjnym, zakres świadczonych usług obejmuje m.in.:
- merchandising (Podmiot gwarantuje odpowiednio przeszkolony personel, odpowiadający za należytą ekspozycję, segregację czy inwentaryzację towarów na półkach sklepowych),
- promocje (Grupa zapewnia klientom przeszkolonych promotorów i hostessy, zajmujących się promocją towaru w danej placówce handlowej),
- outsourcing pracowników (polegający na zapewnieniu osób obsługujących specjalnie wydzielone stoiska sprzedaży żywności niepakowanej oraz pracowników do punktów sprzedaży tytoniu na rzecz jednego z producentów wyrobów tego typu),
- marketing bezpośredni (przygotowanie odpowiedniej strategii marketingowej i zagwarantowanie personelu, którego celem będzie promowanie danego produktu lub usługi),
- badania marketingowe (uzyskanie wiedzy o skuteczności zastosowanych metod prezentacji produktu oraz zebranie informacji umożliwiających identyfikację zakupów impulsywnych),.
Po trzech kwartałach 2012 roku największy udział w przychodach Grupy Emitenta miał merchandising, który odpowiadał za 44,46 proc. wpływów. Na kolejnym miejscu uplasowały się marketing bezpośredni oraz pozostałe usługi z odpowiednio 29,85 i 8,85 proc. udziałem.
Z oferty prywatnej 5.297.170 akcji serii C, które objęła 1 zagraniczna osoba prawna po cenie emisyjnej równej 2,06 zł za sztukę, Spółka pozyskała niemal 11 mln zł.
Strategia rozwoju
Strategia Emitenta zakłada dwa kierunki działań rozwojowych, obejmujących akwizycję podmiotów konkurencyjnych i komplementarnych oraz wzrost organiczny zorientowany na rozwój, unowocześnianie i podnoszenie jakości świadczonych usług.
Po dwunastu miesiącach 2012 roku Grupa wygenerowała 144 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,67 mln zł zysku netto. Rok wcześniej skonsolidowany zysk wyniósł 1,93 mln zł.
Instrumenty wprowadzone na NewConnect:
- 102.000 akcji serii A,
- 53.654.285 akcji serii B,
- 5.297.170 akcji serii C.
Wszystkie walory o wartości nominalnej równej 1 zł każda. Wprowadzone walory stanowią 100 proc. akcji wyemitowanych przez Spółkę.
Autoryzowanym Doradcą Spółki jest Carnelian Partners Sp. z o.o.
Pełna treść Dokumentu Informacyjnego dostępna jest tutaj.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2709 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki