ASM ma apetyt na przejęcie
- Utworzono: czwartek, 03, lipiec 2014 10:45
Notowany na NewConnect ASM Group S.A. poinformował o podpisaniu istotnego listu intencyjnego. Co planuje Spółka?
ASM Group to podmiot, którego akcje nie cechują się, lekko mówiąc, zbyt dobrą płynnością. Dość powiedzieć, że ostatnie transakcje nimi zawarto jeszcze na początku stycznia tego roku. W dużej części jest to zapewne spowodowane tym, że free float, czyli udział tzw. drobnych inwestorów w Spółce, jest bardzo mały. Zgodnie z ostatnim raportem okresowym, w posiadaniu akcjonariuszy mniejszościowych było zaledwie 2,73 proc. wszystkich papierów.
Wczoraj, już po zamknięciu notowań, Spółka przekazała jednak dość ciekawy komunikat. Otóż okazuje się, że podpisała ona list intencyjny w sprawie współpracy zmierzającej do nabycia wszystkich udziałów w spółce prawa polskiego. Już jutro we wspomnianym podmiocie ma rozpocząć się proces due dilligence.
Zarząd ASM Group nie opublikował jednak konkretniejszych informacji przede wszystkim odnośnie danych przedsiębiorstwa znajdującego się w obszarze jego zainteresowań. Nie wiadomo również tego, jaka byłaby wartość ewentualnej transakcji.
Zakres świadczonych usług przez Grupę obejmuje m.in.:
- merchandising (Podmiot gwarantuje odpowiednio przeszkolony personel, odpowiadający za należytą ekspozycję, segregację czy inwentaryzację towarów na półkach sklepowych),
- promocje (Grupa zapewnia klientom przeszkolonych promotorów i hostessy, zajmujących się promocją towaru w danej placówce handlowej),
- outsourcing pracowników (polegający na zapewnieniu osób obsługujących specjalnie wydzielone stoiska sprzedaży żywności niepakowanej oraz pracowników do punktów sprzedaży tytoniu na rzecz jednego z producentów wyrobów tego typu),
- marketing bezpośredni (przygotowanie odpowiedniej strategii marketingowej i zagwarantowanie personelu, którego celem będzie promowanie danego produktu lub usługi),
- badania marketingowe (uzyskanie wiedzy o skuteczności zastosowanych metod prezentacji produktu oraz zebranie informacji umożliwiających identyfikację zakupów impulsywnych).
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki