Akcje ASM Group podrożały na debiucie
- Utworzono: poniedziałek, 18, marzec 2013 11:51
Jako 434. podmiot i 9. debiut w 2013 roku, na NewConnect zadebiutowały akcje ASM Group S.A., działającej w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Na otwarciu za jeden papier płacono 2,13 zł, co oznaczało 3.40 proc. wzrost w stosunku do kursu odniesienia.
Grupa realizuje usługi na terenie całego kraju oraz na wybranych rynkach zagranicznych na rzecz tych dostawców, którzy oferują swoje towary w sieciach handlowych, dysponujących wielkopowierzchniowymi obiektami handlowymi (supermarkety, hipermarkety i dyskonty), sieciach ze sprzętem RTV/AGD i na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych. Od 2010 roku Grupa świadczy również swoje usługi na terenie placówek bankowych, stacji paliw czy aptek.
Po trzech kwartałach 2012 roku największy udział w przychodach Grupy Emitenta miał merchandising, który odpowiadał za 44,46 proc. wpływów. Na kolejnym miejscu uplasowały się marketing bezpośredni oraz pozostałe usługi z odpowiednio 29,85 i 8,85 proc. udziałem.
Strategia rozwoju
Strategia Emitenta zakłada dwa kierunki działań rozwojowych, obejmujących akwizycję podmiotów konkurencyjnych i komplementarnych oraz wzrost organiczny zorientowany na rozwój, unowocześnianie i podnoszenie jakości świadczonych usług.
Instrumenty wprowadzone na NewConnect:
- 102.000 akcji serii A,
- 53.654.285 akcji serii B,
- 5.297.170 akcji serii C.
Wszystkie walory o wartości nominalnej równej 1 zł każda.
Więcej informacji o Spółce znajduje się tutaj.
Relacja video z tego wydarzenia dostępna jest pod tym linkiem.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2666 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki