Rozpoczęcie sprzedaży private placement
- Utworzono: wtorek, 22, luty 2011 10:49
Uboat Line SA działający w sektorze sprzedaży biletów promowych oraz usług logistyczno-transportowych drogą morską rozpoczął private placement. Na drodze emisji spółka planuje pozyskać od 2 do 4 mln zł, zebrane środki przeznaczone zostaną na rozwój działalności Spółki.
Uboat Line SA rozpoczął realizację kolejnego etapu wprowadzenia podmiotu na rynek NewConnect. Pozyskany kapitał posłuży wzmocnieniu rynkowej pozycji spółki oraz realizacji założonych planów inwestycyjnych. Rolę Autoryzowanego Doradcy spółki pełni Auxilium SA.
- Rozpoczęcie procesu private placement jest dla nas bardzo ważnym etapem. Posiadamy jasną strategię rozwoju, którą konsekwentnie realizujemy, dlatego też mamy nadzieję na pozytywny odbiór naszej oferty. Rozwijając naszą spółkę chcemy skoncentrować się na nawiązaniu nowych umów z armatorami oraz poszerzeniu działalności, m.in poprzez otwarcie niezależnych punktów obsługi w krajach skandynawskich. – komentuje Grzegorz Misiąg, Prezes Zarządu Uboat Line SA.
Uboat Line SA, którego debiut zaplanowany jest na koniec I kw. br. w ramach przyjętej strategii rozwoju planuje budowę własnej serwerowni oraz poszerzenie usług o transport lotniczy. Spółka zakłada również wprowadzenie zintegrowanej organizacji transportu drogą morską poprzez serwis DEEP SEA DEPARTMENT i ewentualne poszerzenie wpływów na rynkach zagranicznych z uwzględnieniem przejęć innych podmiotów, m. in. w krajach skandynawskich.
Firma powstała jako alternatywa, dla transportu lądowego. Za sprawą działającej 24h na dobę platformy umożliwia wyszukiwanie połączeń morskich. Oprócz systemu rezerwacji biletów na dane połączenia firma świadczy usługi w zakresie promowego transportu samochodów osobowych, ciężarowych oraz ładunków niebezpiecznych. Od początku swojego istnienia związana jest z armatorami oraz liderami transportu międzynarodowego. Uboat Line SA współpracując z najważniejszymi przewoźnikami m.in. z LD-Lines, Finnlines czy też Polferries dostosowuje usługi do wymagań klientów poprzez ofertę optymalnych połączeń uwzględniających czynniki ekonomiczne oraz komfort osób podróżujących.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2880 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki