APN Promise celuje w alternatywny parkiet
- Utworzono: wtorek, 04, grudzień 2012 13:25
Jeszcze w tym roku na NewConnect zamierza pojawić się APN Promise - spółka, która jest dostawcą usług informatycznych, oprogramowania i sprzętu komputerowego. W ramach zakończonej oferty prywatnej udało jej się zebrać 1,5 mln zł.
Emitent oferuje również kompleksowe rozwiązania informatyczne i profesjonalne doradztwo oraz usługi wdrożeniowe. Największy udział w sprzedaży stanowiła dostawa rozwiązań informatycznych dla administracji państwowej (27 proc.), spółek produkcyjnych (22 proc.) i sektora bankowego (19 proc.).
Środki pozyskane ze sprzedaży części swoich akcji przeznaczy na potencjalne akwizycje oraz rozwój sprzedaży. Spółka szuka okazji do przejęć nie tylko w Polsce, ale również za granicą (Rumunia, Czechy, Węgry i Słowacja). „Obecnie prowadzimy proces analizy spółek informatycznych, które mogą stanowić naturalne uzupełnienie naszej działalności w wybranych segmentach rynku różnej skali przedsiębiorstw. Zakładamy finansowanie akwizycji przy wykorzystaniu środków z emisji lub akcji własnych. Pierwszym krokiem będzie jednak debiut na rynku publicznym NewConnect jeszcze w tym roku” – informuje w komunikacie prasowym Piotr Paszczyk, prezes APN Promise S.A
Celem firmy jest zbudowanie pozycji lidera na rynku dostawców Microsoft oraz partnerstwa z producentami sprzętu i oprogramowania. W 2006 roku Spółce udało się uzyskać status Large Account Reseller umożliwiający sprzedaż umów licencyjnych dedykowanych dla średnich i dużych przedsiębiorstw, a obecnie firma znajduje się również w gronie „preferowanych partnerów Microsoft Consulting Services” na terenie Polski.
Od stycznia do czerwca tego roku, a więc po dwóch kwartałach, przychody Emitenta sięgnęły 85 mln zł, co stanowiło wzrost o 54 proc. r/r. W tym okresie udało jej się uzyskać również zysk netto na poziomie 1,96 mln zł (wzrost 35 proc. r/r).
Prognozy APN Promise S.A. to 170 mln zł przychodów ze sprzedaży do końca tego roku, w roku kolejnym wartość ta ma sięgnąć już 200 mln zł, po to aby docelowo w 2015 roku wynieść 250 mln zł.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2777 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki