Goal.pl mierzy w NewConnect
- Utworzono: środa, 09, styczeń 2013 14:14
Goal.pl, portal internetowy poświęcony piłce nożnej podpisał umowę strategiczną z notowaną na rynku głównym GPW spółką Nokaut.pl S.A. Współpraca ma opierać się przede wszystkim na wzajemnym promowaniu marek.
Spółka planuje jeszcze w tym roku wejść na NewConnect. Z emisji chce pozyskać ok. 1-1,5 mln zł. Środki z niej miałyby być przeznaczone na konsolidację rynku oraz rozbudowę i utworzenie nowych serwisów internetowych.
Współpraca ze spółką prowadzącą porównywarkę cenową polegała by m.in. na wyświetlaniu czytelnikom serwisu goal.pl specjalnych ofert odzieży sportowej i innych produktów piłkarskich światowych marek po promocyjnych cenach. W zamian za to Spółka miała by z kolei zapewnić duże grono nowych użytkowników portalowi Nokaut.pl.
Według Goal.pl rynek piłki nożnej w Polsce ma bardzo duży potencjał wzrostu. Spółka Ekstraklasa powiększa przychody (w 2011 roku było 363 mln zł i były wyższe o 20 proc. od tych w 2010 roku), ale wciąż jest bardzo daleko w tyle za czołowymi ligami europejskimi. Dość powiedzieć, że piąta pod względem przychodów Francja przynosi ich 11 razy więcej niż polska ekstraklasa. Liga angielska z kolei generuje przychody przeszło 25 razy większe.
Na polskim rynku istnieje wiele małych, rozdrobnionych portali poświęconych tematyce piłkarskiej, które posiadają swoich wiernych użytkowników, a które znajdują się w kręgu zainteresowania Spółki. Planuje ona stworzyć z nimi grupę kapitałową. Na portalu znaleźć można informacje ze wszystkich liczących się lig europejskich, pucharów oraz informacje na temat kadry Reprezentacji Polski. Atutem strony jest prowadzenie aktualności i tabel również dla drugich lig w wielu krajach. Nad serwisem goal.pl codziennie pracuje kilkunastu redaktorów.
Dokładna data debiutu Spółki na NewConnect nie jest jeszcze znana.
Wojciech Kiermacz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2951 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki