Produkty Klasztorne pukają do bram NC
- Utworzono: środa, 27, listopad 2013 06:00
Kolejny podmiot ujawnił się z konkretnymi planami debiutu na NewConnect. Do tego grona dołączyły Produkty Klasztorne S.A.
Spółka otrzymała bowiem dostęp do Elektronicznej Bazy Informacji. Emitent to przedsiębiorstwo, sygnowane przez klasztor cystersów, w którego ofercie znajdują się m.in. wędliny, nabiał, makarony, pieczywo, czy wyroby garmażeryjne. Jak dowiadujemy się z witryny internetowej firmy, jej produkty znajdują się m.in. w takich sieciach jak Piotr i Paweł, Organic Farma Zdrowia, czy PSS Bielsko Biała oraz w innych punktach hurtowych i detalicznych m.in. w Warszawie, Wrocławiu, czy Poznaniu.
W połowie tego roku w mediach pojawiły się informacje, iż w przeciągu pięciu lat zamiarem Spółki jest osiągnięcie przychodów na poziomie 15-20 mln zł rocznie. Środki uzyskane z debiutu zostałyby przeznaczone głównie na dalszy rozwój firmy.
W 2012 roku Produkty Klasztorne miały 3,3 mln zł obrotów i 0,5 mln zł czystej straty.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2719 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki