Labo Print przybliża się do debiutu
- Utworzono: wtorek, 24, grudzień 2013 06:11
Z zamiarem debiutu ujawnił się kolejny podmiot. To poznańska Labo Print S.A. – podmiot, wśród którego klientów znajdują się takie marki jak Sony, Ikea czy Orange.
Z witryny internetowej Emitenta dowiadujemy się, że Spółka posiada park maszynowy, dzięki któremu Spółka jest w stanie wydrukować w wielkim formacie szerokie spektrum produktów. Chodzi zarówno o papierowe plakaty, winylowe siatki, banery, folie okienne i samochodowe, zadruk pleksi, PCV i inne tworzywa sztuczne.
W ofercie Spółki znajdziemy materiały rolowe (uniwersalny druk cyfrowy zarówno do wnętrz jak i na zewnątrz pomieszczeń), eko latex (technologia druku, która wykorzystuje tusz oparty na wodzie – jest on bezwonny i bezpieczny), tekstylia (Spółka wykorzystuje cyfrowy druk sublimacyjny, który umożliwia uzyskanie trwałego zabarwienia włókien) i materiały płaskie (Spółka jest w stanie drukować na dużej ilości materiałów sztywnych takich jak pleksi, PCV, polipropylen, Dibond, czy drewno).
Rolę doradcy Emitenta i koordynatora oferty prywatnej pełni Gricon Sp. z o.o. Na stronie internetowej tego podmiotu znajduje się informacja, iż pod koniec listopada w KRS zarejestrowała się nowa emisja akcji Labo Print.
Spółka otrzymała już dostęp do Elektronicznej Bazy Informacji. Złożyła również wniosek o wprowadzenie jej papierów na NewConnect. Chodzi o 661 tys. akcji serii B i 211 tys. akcji serii C. Wartość nominalna każdej z nich to 1 zł.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2952 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki