LeadBullet na NC jeszcze w tym kwartale
- Utworzono: czwartek, 06, luty 2014 12:34
LeadBullet S.A., podmiot działający w obrębie content marketingu i reklamy natywnej planuje debiut na alternatywnym parkiecie GPW.
Spółka zdążyła już przeprowadzić ofertę prywatną, z której pozyskała kwotę 2,7 mln zł. Środki te planuje przeznaczyć głównie na rozwój swych produktów i dalszą ekspansję, a na „mały parkiet” wkroczyć jeszcze w pierwszym kwartale tego roku.
Spółka oferuje m.in. rozwiązania reklamy behawioralnej, content marketing oraz pozycjonowanie. W ramach pierwszego segmentu głównym produktem jest Nextclick.pl, który analizuje ruch i zachowanie użytkowników, dzięki budowaniu ich profili behawioralnych, co umożliwia sugerowanie treści użytkownikom serwisów. Drugi segment oferuje produkt o nazwie Nextontent.pl, który pozwala publikować redakcyjne treści w największych serwisach contentowych w Polsce. W 2013 roku Spółka miała około 5 mln zł przychodów ze sprzedaży.
Na witrynie internetowej Emitenta znajdziemy informację, iż wśród jego klientów znalazły się takie marki jak Opel, Signal Iduna, Rainbow Tours, czy Enel – Med.
Głównym akcjonariuszem Spółki jest Falenta Investment.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2802 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki