• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Outdoorzy S.A. coraz bliżej NewConnect

Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, złożyła wniosek o wprowadzenie jej akcji do obrotu na rynku NewConnect i planuje zadebiutować na nim w IV kwartale 2016 r.

Emitent pozyskał w przeprowadzonej emisji akcji serii C środki w kwocie 625 tys. zł, które przeznaczył m.in. na zwiększenie zapasów magazynowych, co znalazło przełożenie we wzroście sprzedaży, który natomiast wynika bezpośrednio z większej dostępności produktów we własnym magazynie. Outdoorzy S.A. zmieniła w ostatnim czasie siedzibę na znacznie większą, która umożliwia jej dalszą rozbudowę magazynu produktów, dzięki czemu współczynnik zamówień odrzuconych ulega systematycznemu zmniejszeniu. Realny wpływ pozyskanych środków z emisji akcji serii C na wyniki finansowe Spółki będzie widoczny w 4 kw. roku obrotowego 2015/2016 oraz 1 kw. roku obrotowego 2016/2017, gdyż zamawiany towar to tzw. „Pre-ordery” na sezony Jesień/Zima 2016 oraz Wiosna/Lato 2017.

Systematycznie powiększanie magazynu przynosi zamierzone efekty. Współczynnik zamówień odrzuconych lub niezrealizowanych uległ istotnemu zmniejszeniu, jednak nadal pozostaje dalekim od zamierzonego celu, więc mamy nad czym pracować w kolejnych miesiącach. Optymistycznie wygląda również średni czas realizacji zamówienia. Współczynnik ten zmniejszył się do takiego poziomu, że możemy powiedzieć, iż średnio wysyłamy zamówienie po ok. 3 dniach od momentu jego złożenia przez Klienta. Plan minimalny Spółki zakłada utrzymanie obrotów w 4 kw. roku obrotowego 2015/2016 na poziomie z poprzedniego roku. Z kolei jeśli uda nam się zakończyć w terminie wszystkie prace związane z modernizacją sklepu to mamy nadzieję zamknąć 1 kw. roku obrotowego 2016/2017 15%-20% wzrostem przychodów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku obrotowego.” - komentuje Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Głównym celem dla Emitenta pozostaje nadal zwiększanie generowanych obrotów w sklepie internetowym oraz dalsze budowanie zasięgu, nawet kosztem osiąganych marży. Outdoorzy S.A. prowadzi obecnie zaawansowane prace nad uruchomieniem nowej wersji sklepu, co planowane jest na przełom 4 kw. 2016 r. i 1 kw. 2017 r. Spółka zamierza efektywnie wykorzystać swoje doświadczenie w handlu e-commerce oraz posiadany kapitał ludzki, aby dzięki nowej platformie móc obsługiwać jeszcze większą liczbę zamówień. Aktualnie w ofercie sklepu internetowego outdoorzy.pl można znaleźć głównie takie produkty jak odzież, obuwie, akcesoria turystyczne i wspinaczkowe oraz artykuły związane ze sportami zimowymi. Dostępny asortyment to sprzęt uznanych marek o bardzo wysokiej jakości. Outdoorzy S.A. zapewnia także swoim klientom pomoc i doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu.

Trwają obecnie intensywne prace nad uruchomieniem nowej wersji sklepu, która będzie bardziej intuicyjną w obsłudze. Klient szybciej znajdzie produkt, którego szuka, a nowe drzewko kategorii oraz nowoczesne filtrowanie pozwolą mu zawęzić przeszukiwany asortyment. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie działania przełożą się na wzrost konwersji w sklepie. Nowa wersja sklepu będzie również responsywna, czyli zaprojektowana w taki sposób, aby dostosowywała się ona do rozmiaru wyświetlacza urządzenia mobilnego, na którym będzie wyświetlana. Gwarantuje to uniwersalność strony oraz jej łatwą i przejrzystą obsługę z punktu widzenia Klienta naszego sklepu. Dlatego też podczas projektowania nie możemy już tylko myśleć o użytkownikach komputerów stacjonarnych i przenośnych, bowiem użytkownicy urządzeń mobilnych stanowią coraz większy odsetek. Wierzymy, że inwestycje w technologie oraz profesjonalizm pozwolą nam uczynić w 2017 roku kolejny znaczący krok do przodu w drodze do umacniania pozycji rynkowej Spółki.” - zakończył Miśkiewicz.

Redakcja

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Cloud Technologies ...
Cloud Technologies przejdzie na główny ...
Scope Fluidics wdraża ...
Scope Fluidics podpisała list intencyjny o ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
Big Cheese Studio ma ...
Big Cheese Studio podpisała z Microsoftem ...
Auxilia S.A. terminowo ...
Auxilia S.A. dokonała terminowego wykupu ...
DRAGO entertainment ...
DRAGO entertainment kontynuuje działania ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.