Outdoorzy S.A. coraz bliżej NewConnect
- Utworzono: czwartek, 06, październik 2016 11:56
Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, złożyła wniosek o wprowadzenie jej akcji do obrotu na rynku NewConnect i planuje zadebiutować na nim w IV kwartale 2016 r.
Emitent pozyskał w przeprowadzonej emisji akcji serii C środki w kwocie 625 tys. zł, które przeznaczył m.in. na zwiększenie zapasów magazynowych, co znalazło przełożenie we wzroście sprzedaży, który natomiast wynika bezpośrednio z większej dostępności produktów we własnym magazynie. Outdoorzy S.A. zmieniła w ostatnim czasie siedzibę na znacznie większą, która umożliwia jej dalszą rozbudowę magazynu produktów, dzięki czemu współczynnik zamówień odrzuconych ulega systematycznemu zmniejszeniu. Realny wpływ pozyskanych środków z emisji akcji serii C na wyniki finansowe Spółki będzie widoczny w 4 kw. roku obrotowego 2015/2016 oraz 1 kw. roku obrotowego 2016/2017, gdyż zamawiany towar to tzw. „Pre-ordery” na sezony Jesień/Zima 2016 oraz Wiosna/Lato 2017.
„Systematycznie powiększanie magazynu przynosi zamierzone efekty. Współczynnik zamówień odrzuconych lub niezrealizowanych uległ istotnemu zmniejszeniu, jednak nadal pozostaje dalekim od zamierzonego celu, więc mamy nad czym pracować w kolejnych miesiącach. Optymistycznie wygląda również średni czas realizacji zamówienia. Współczynnik ten zmniejszył się do takiego poziomu, że możemy powiedzieć, iż średnio wysyłamy zamówienie po ok. 3 dniach od momentu jego złożenia przez Klienta. Plan minimalny Spółki zakłada utrzymanie obrotów w 4 kw. roku obrotowego 2015/2016 na poziomie z poprzedniego roku. Z kolei jeśli uda nam się zakończyć w terminie wszystkie prace związane z modernizacją sklepu to mamy nadzieję zamknąć 1 kw. roku obrotowego 2016/2017 15%-20% wzrostem przychodów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku obrotowego.” - komentuje Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.
Głównym celem dla Emitenta pozostaje nadal zwiększanie generowanych obrotów w sklepie internetowym oraz dalsze budowanie zasięgu, nawet kosztem osiąganych marży. Outdoorzy S.A. prowadzi obecnie zaawansowane prace nad uruchomieniem nowej wersji sklepu, co planowane jest na przełom 4 kw. 2016 r. i 1 kw. 2017 r. Spółka zamierza efektywnie wykorzystać swoje doświadczenie w handlu e-commerce oraz posiadany kapitał ludzki, aby dzięki nowej platformie móc obsługiwać jeszcze większą liczbę zamówień. Aktualnie w ofercie sklepu internetowego outdoorzy.pl można znaleźć głównie takie produkty jak odzież, obuwie, akcesoria turystyczne i wspinaczkowe oraz artykuły związane ze sportami zimowymi. Dostępny asortyment to sprzęt uznanych marek o bardzo wysokiej jakości. Outdoorzy S.A. zapewnia także swoim klientom pomoc i doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu.
„Trwają obecnie intensywne prace nad uruchomieniem nowej wersji sklepu, która będzie bardziej intuicyjną w obsłudze. Klient szybciej znajdzie produkt, którego szuka, a nowe drzewko kategorii oraz nowoczesne filtrowanie pozwolą mu zawęzić przeszukiwany asortyment. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie działania przełożą się na wzrost konwersji w sklepie. Nowa wersja sklepu będzie również responsywna, czyli zaprojektowana w taki sposób, aby dostosowywała się ona do rozmiaru wyświetlacza urządzenia mobilnego, na którym będzie wyświetlana. Gwarantuje to uniwersalność strony oraz jej łatwą i przejrzystą obsługę z punktu widzenia Klienta naszego sklepu. Dlatego też podczas projektowania nie możemy już tylko myśleć o użytkownikach komputerów stacjonarnych i przenośnych, bowiem użytkownicy urządzeń mobilnych stanowią coraz większy odsetek. Wierzymy, że inwestycje w technologie oraz profesjonalizm pozwolą nam uczynić w 2017 roku kolejny znaczący krok do przodu w drodze do umacniania pozycji rynkowej Spółki.” - zakończył Miśkiewicz.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2722 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki