Spółka portfelowa Tech Invest coraz bliżej NewConnect
- Utworzono: wtorek, 25, kwiecień 2017 12:36
Producent gier mobilnych The Dust zakończył proces przekształcania formy organizacyjno-prawnej w spółkę akcyjną. To jeden z głównych kroków w kierunku debiutu spółki na warszawskiej giełdzie. The Dust ma zadebiutować na NewConnect nie później niż w III kwartale 2017 r.
The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne. Na zlecenie klientów korporacyjnych Spółka zrealizowała szereg gier reklamowych (tzw. advergaming) dla branży FMCG, w tym dla Grupy Maspex (marki Tymbark, Kubuś) – m.in. gry „Kapsel Run!”, „Kapsel Run 2 Challenge” i „Gry Kubusia”. Dziełem The Dust jest również King of Cards – pierwsza na platformę Microsoft gra w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR – augmented reality).
- „Spółka ma za sobą realizację dużych projektów, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem, czego dowodem są branżowe nagrody i wyróżnienia: Golden Arrow, Impactor czy Mobile Trends. Na 2017 r. Spółka ma już zakontraktowaną produkcję, w tym w technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR i VR). Celem strategicznym jest jednak intensywny rozwój w obszarze gier w modelu F2P (free to play)” – powiedział Jacek Strzelecki, Prezes Zarządu Tech Invest Group, jednego z akcjonariuszy The Dust. Jeszcze w 2017 r. The Dust zamierza wydać kilka własnych produkcji.
- „Spółka rozwija się bardzo dynamicznie, co przekłada się na jej wyniki finansowe. W I kw. 2017 r. The Dust wypracował ok. 237 tys. zł zysku netto, podczas gdy w całym 2016 r. było to 73 tys. zł. Nie zwalniamy tempa, zatrudniamy nowych pracowników. Dużo osiągnęliśmy w advergamingu i w tym obszarze mamy ugruntowaną pozycję rynkową. Teraz czas na intensywny rozwój w zakresie produkcji aplikacji pod własną marką. Jeszcze w 2017 r. wydamy 2-3 gry w modelu free to play.” – zdradził Jakub Wolff, Prezes Zarządu The Dust.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2767 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki