City Inspire przed debiutem na NewConnect
- Utworzono: środa, 26, lipiec 2017 13:57
City Inspire S.A. zajmująca się realizacją innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze e-turystyki, kontynuuje prowadzenie przyjętego planu rozwoju swoich flagowych produktów - systemu StayForLonger.com oraz przewodników dla turystów CityInspire.com. Spółka realizuje nowe wdrożenia i nawiązuje współpracę z nowymi odbiorcami jej usług.
City Inspire S.A., Spółka przygotowująca się do przeprowadzenia kampanii crowdfundingowej na platformie Beesfund i planująca wejście na rynek NewConnect, koncentruje obecnie swoje działania na rozwoju produktu B2C, jakim są przewodniki dostępne dla każdego turysty zainteresowanego spersonalizowanym przewodnikiem z pełną bazą atrakcji oraz wydarzeń w pobliżu miejsca podróży. W ostatnim czasie Spółka nawiązała współpracę z miastem Kamienna Góra w zakresie użycia oferowanego narzędzia, co potwierdza, że nie tylko hotele mogą z niego korzystać. Samorządy mogą wykorzystywać tą aplikację jako innowacyjny sposób do budowania relacji biznesowych pomiędzy lokalnymi firmami. City Inspire S.A. rozpoczęła także sprzedawać produkty reklamowe w ramach swoich przewodników, dzięki czemu lokalne obiekty (m.in. restauracje oraz atrakcje turystyczne) będą mogły docierać ze swoją ofertą bezpośrednio do gości hotelowych w czasie rzeczywistym. Zarząd Spółki jest przekonany, że przyjęty kierunek rozwoju w obszarze przewodników dla turystów pozwoli na dynamiczną ekspansję tego produktu.
„Spółka dynamicznie zwiększa liczbę hoteli w Polsce i za granicą, które wykorzystują nasze aplikacje przewodników, aby umilić swoim gościom zwiedzanie i poznawanie okolicy z wykorzystaniem nowych technologii. Dodatkowo do grona naszych klientów zaczęły dołączać Urzędy Miast, Lokalne Organizacje Turystyczne, a także portale rezerwacyjne np. Travelist. Zasięg ogólnopolski pozwolił nam na stworzenie nowego produktu reklamowego dla lokalnych i sieciowych firm, pragnących dotrzeć ze swoją ofertą bezpośrednio do gości hotelowych, którzy aktualnie znajdują się w ich okolicy. Personalizacja oferty i dokładne targetowanie przynoszą znacznie większe efekty kampanii niż standardowe formy reklamy.” - mówi Łukasz Sobański, Prezes Zarządu Spółki City Inspire S.A.
Spółka zamierza również zagospodarować niszę hoteli dla homoseksualistów i skierować do nich swoją ofertę w ramach systemu B2B - StayForLonger.com. City Inspire S.A. zrealizowała już pierwsze tego typu wdrożenie w Hotelu Gaythering w Miami (www.gaythering.com). Zdobyte referencje umożliwią skierowanie oferty dla tych obiektów, których szacowana liczba na świecie sięga kilku tysięcy. Goście hoteli gay-friendly wykorzystując narzędzie StayForLonger.com będą mogli w łatwy sposób znaleźć miejsca przyjazne homoseksualistom, m.in. plaże, kluby, itp.
„Technologia naszych systemów pozwala nie tylko na tworzenie ogólnych turystycznych przewodników, ale także na ich elastyczną personalizację pod grupy użytkowników. Takim przykładem jest właśnie system przewodników skierowany do obiektów noclegowych gay-friendly na całym świecie. Równocześnie rozwijamy nasze bazy danych pod miejsca przyjazne, np. osobom niepełnosprawnym lub fanom podróżowania "food travel", które także jest popularnym światowym trendem w turystyce.” - zakończył Prezes Sobański.
StayForLonger.com jest popularną na rynku aplikacją - widgetem dla hoteli, która oferuje ich gościom przewodnik turystyczny po najbliższej okolicy. Obecnie system ten wykorzystuje blisko 370 obiektów hotelowych w Polsce i na świecie. Narzędzie oferowane jest w modelu SaaS, a jego podstawową funkcjonalnością jest interaktywna prezentacja możliwości spędzenia wolnego czasu dla klientów planujących przyjazd do wybranego hotelu lub już będących jego klientami.
City Inspire S.A. planuje przeprowadzić w najbliższych miesiącach kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund. Pozyskane z niej środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój oferowanych usług oraz przyśpieszenie ekspansji zagranicznej. Spółka zamierza osiągnąć jak największy udział w globalnym rynku elektronicznych przewodników turystycznych oraz w rynku sprzedaży biletów do atrakcji turystycznych. City Inspire S.A. chce także zadebiutować na rynku NewConnect.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2839 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki