Massmedica S.A. zadebiutuje na NewConnect
- Utworzono: środa, 17, kwiecień 2019 13:06
Spółka Massmedica S.A. już jutro zadebiutuje na rynku NewConnect . Spółka prowadzi działalność dystrybucyjną w obszarze medycyny rekonstrukcyjnej, sportowej, regeneracyjnej i estetycznej. Spółka osiągnęła 19,7 mln PLN przychodów ze sprzedaży w 2018 roku, co stanowi ponad 40% wzrost w stosunku do analogicznego okresu z roku 2017. Firma powstała w 2011 roku i działa w dwóch modelach B2B i B2C. Dostarcza oferowane rozwiązania do szpitali i indywidualnych praktyk lekarskich, a także sprzedaje wybrane produkty w systemie e-commerce. Spółka działa na ternie Polski oraz wybranych rynków Europy Wschodniej.
– Jesteśmy dumni, że już po 8 latach działalności firmy zdołaliśmy wprowadzić ją na rynek kapitałowy. To realizacja założonego planu rozwoju i konsekwencja ciężkiej pracy całego zespołu. Jesteśmy pełni optymizmu na nadchodzące lata działalności. Obszary w jakich operujemy wykazują niezwykłą wręcz dynamikę wzrostu. Jednocześnie nasze wysoce zindywidualizowane podejście do odbiorców usług powoduje pozytywny oddźwięk obrazowany na mapie naszych przychodów – mówi Marek Młodzianowski, Prezes Zarządu Massmedica S.A.
Spółka prowadzi działalność z zakresu dystrybucji produktów medycznych w kilku liniach biznesowych. W obrębie medycyny rekonstrukcyjnej, firma dostarcza endoprotezy biodra, endoprotezy kolana i endoprotezy 3D – drukowane dla pacjentów indywidualnie oraz produkty do odbudowy zerwanych wiązadeł i ścięgien. W obszarze medycyny regeneracyjnej, sportowej i estetycznej firma oferuje: systemy do pozyskiwania komórek macierzystych z tkanki tłuszczowej, biopolimery glukozaminy do odbudowy chrząstki stawowej, biologiczne preparaty krwiopochodne w tym plazmę bogatopłytkową PRP/PRP+HA, SOLO 120 -rozwiązanie do regeneracji płynu stawowego za pomocą kwasu hialuronowego, nutri-technologię, nutraceutyki pobudzające rekonstrukcję tkankową oraz popularne wypełniacze hialuronowe.
– Nasze produkty mogą stanowić odpowiedź na potrzeby współczesnego człowieka. Żyjemy coraz dłużej i potrzebujemy wsparcia w obrębie medycyny rekonstrukcyjnej, rehabilitacyjnej
i sportowej. Zakładając na podstawie danych NFZ średnią rynkową cenę za implant stawu na poziomie 6 000 zł możemy oszacować wartość rynku, który dominuje w strukturze działalności Spółki na poziomie blisko 427 mln zł. Co więcej do 2020 roku specjaliści szacują jego wzrost
o 11.8mln zł, natomiast w 2030 wartość ta wyniesie 487.3mln zł. Daje to nam ogromny potencjał do wzrostu sprzedaży naszych produktów i rozwiązań co pozwala ze spokojem patrzeć na dalszy dynamiczny rozwój firmy – dodaje Marek Młodzianowski.
Zgodnie z danymi NFZ, liczba zabiegów endoprotezoplastyki rośnie z roku na rok. W 2016 roku wykonano ich 71 122 wobec 66 600 rok wcześniej. W perspektywie ostatnich pięciu lat liczba operacji wzrosła o 30%. W tym czasie sprzedaż produktów tylko w tym segmencie w ramach oferty Massmedica S.A. wzrosła o ponad 1300%.
Dodatkowym obszarem działalności Massmedica S.A. jest sprzedaż nutri-technologii, która wspomaga opóźnianie procesów starzenia. Spółka posiada wyłączną licencję na sprzedaż produktu ProLon. Jest to opracowana przez naukowców z Uniwersytetu Południowej Kalifornii w Los Angeles terapia imitująca głodówkę. Rozwiązanie to jako jedyne na świecie, otrzymało patent na promocję regeneracji organów i wydłużenie okresu życia w zdrowiu.
– Chcemy nie tylko dostarczać rozwiązania wspomagające bezpośrednią ingerencję operacyjną i medyczną w organizm człowieka, ale również zapobiegać chorobom poprzez dostarczanie celowanych terapii żywieniowych. Dzięki nutri-technologii mamy możliwość zastosowania najnowocześniejszych badań naukowych, przekucia ich w produkty do regenaracji organizmu, a w efekcie wydłużenia okresu życia w zdrowiu. Rynek samych suplementów diety wciąż rośnie i według badań do końca 2021 roku osiągnie w Polsce poziom 5,4 mld PLN, co stanowi wzrost o ponad 1 mld PLN w stosunku do roku 2018. Tutaj również upatrujemy sporych pozytywnych szans dla Spółki, które niewątpliwie przełożą się na doskonałe efekty w wynikach firmy. Nasza oferta cały czas się rozwija, natomiast docelowo chcemy skupić się na działalności, która pozwoli wydłużyć, poprawić i udoskonalić jakość życia każdego człowieka – dodaje Marek Młodzianowski.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2696 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki