Wzrostowy debiut A.pl
- Utworzono: piątek, 16, grudzień 2011 11:50
A.pl - spółki zarządzającej siecią delikatesów internetowych A.pl i sklepem Fresh24.pl, podczas otwarcia wzrósł o 18,67proc., do ceny 8,90 za akcję.
A.pl, to internetowy sklep spożywczy, którego głównymi udziałowcami są notowane na głównym rynku akcji GPW - Bomi i Action. W ofercie prywatnej, spółce udało się pozyskać 3mln zł, które zostaną przeznaczone na otworzenie e-sklepów w kolejnych dużych miastach. Emitent, w najbliższych latach spodziewa się wzrostu rynku e-grocery o 30 proc., a według prezesa Radosława Celińskiego w ciągu najbliższych 5 lat, rynek zakupów spożywczych przez internet osiągnie wartość od 1,8 do 2,5mld złotych.
W ramach oferty prywatnej spółce udało się uzyskać 3mln zł, które mają zostać przeznaczone na rozwój sieci sklepów w kolejnych lokalizacjach u mocnienie własnej pozycji A.pl na rynku e-grocery.
Obecnie, A.pl obsługuje klientów z 25 miast, w tym z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta. W 2010r. A.pl osiągnęło 5,17mln zł przychodów, a dwa miesiące temu przejął domenę i e-sklep od notowanego na NewConnect Fresh24.pl za ok. 3 mln zł. Z założenia A.pl będzie też konkurowało z coraz bardziej interesującymi się e-handlem sieciami hipermarketów.
Usługi autoryzowanego doradcy pełnić będzie CMS ProAlfa.
Łącznie do obrotu wprowadzonych zostanie około 3,97mln akcji, o wartości nominalnej około 397 tyś. zł.
Dokumenty wprowadzane do obrotu:
- 2,000,000 akcji serii A,
- 135,000 akcji serii B,
- 702,800 akcji serii C,
- 702,800 akcji serii D,
- 33,000 akcji serii E,
- 400,000 akcji serii F,
Dokument spółki można znaleźć pod tym linkiem
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2682 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki