• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Wzrostowy debiut Produktów Klasztornych

Jako 42. w tym roku na NewConnect zadebiutowały papiery Produktów Klasztornych S.A. – podmiotu trudniącego się sprzedażą produktów spożywczych pod własną marką. Pierwsze transakcje zawarto po kursie 0,40 zł, co oznaczało wzrost o 25 proc. Nieco później nastroje trochę opadły, cena zeszła do 33 groszy (wzrost o 3,13 proc.).

Emitent funkcjonuje od 2007 roku i działa w branży spożywczej. Tworzy grupę produktów spożywczych z segmentu Premium pod marką „Produkty Klasztorne”. Uzupełnieniem marki w obszarze produktów nabiałowych ma być marka „Polska Czerwona Krowa”, której wprowadzenie planowane jest jeszcze na początek kolejnego roku. Z kolei od lipca tego roku Emitent sprzedaje piwo regionalne „Mnich”.

Największym kanałem dystrybucji jest sprzedaż detaliczna przede wszystkim poprzez sieci handlowe, co dotyczy około 69 proc. całej sprzedaży. Sprzedaż hurtowa to około 30,5 proc., a zaledwie 0,5 proc. to sprzedaż za pośrednictwem Internetu.

 

   

   

   

 

Relacja video:

 

W 2012 roku Spółka wygenerowała 3,35 mln zł przychodów ze sprzedaży, 515 tys. zł straty EBITDA i 542 tys. zł straty netto. Po dziewięciu miesiącach bieżącego roku Produkty Klasztorne S.A. zanotowały obrót rzędu 2,56 mln zł, EBITDA na poziomie -302 tys. zł i wynik netto w wysokości -337 tys. zł.

Na ten rok Spółka spodziewa się uzyskać 3,3 mln zł obrotów i 350 tys. zł straty netto. W roku kolejnym Emitent planuje już wyjść „na plus”. Przychody mają wzrosnąć do 7 mln zł, a czysty zysk ma sięgnąć 250 tys. zł.

W ramach oferty prywatnej Spółka zaoferowała inwestorom 2.812.500 akcji serii C, każda o wartości nominalnej na poziomie 0,1 zł każda. Finalnie 18 graczy objęło 2.390.500 papierów po 0,32 zł za instrument. W efekcie Emitent pozyskał 765 tys. zł.

 

Instrumenty debiutujące:

- 4.495.000 akcji serii A,

- 2.390.500 akcji serii C.

Wszystkie o nominale 0,1 zł każda.

 

Więcej informacji o Spółce znajduje się w tym miejscu.

 

Jacek Jarosz

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Cloud Technologies ...
Cloud Technologies przejdzie na główny ...
Scope Fluidics wdraża ...
Scope Fluidics podpisała list intencyjny o ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
Big Cheese Studio ma ...
Big Cheese Studio podpisała z Microsoftem ...
Auxilia S.A. terminowo ...
Auxilia S.A. dokonała terminowego wykupu ...
DRAGO entertainment ...
DRAGO entertainment kontynuuje działania ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.