• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Auto-Spa zadebiutuje na NewConnect

W dniu 12 kwietnia 2012 spółka Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, zadebiutuje na NewConnect.

W ramach przeprowadzonych ofert prywatnych firma Auto-Spa pozyskała ponad 2,6 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na wsparcie procesu budowy największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych.

Auto-Spa zajmuje się budową, sprzedażą i zarządzaniem siecią myjni bezdotykowych działających pod tą samą marką. Pierwszy obiekt został uruchomiony w 2009 roku, a obecnie w ramach sieci funkcjonują 32 myjnie, w tym 8 franczyzowych. Model biznesowy Grupy przewiduje, że znaczna część myjni znajdować się będzie przy supermarketach, w tym przede wszystkim przy obiektach sieci TESCO i POLOmarket, z którymi Auto-Spa nawiązało strategiczną współpracę.

Główne źródła przychodów Grupy Auto-Spa uzyskiwane są z budowy, sprzedaży oraz eksploatacji myjni bezdotykowych na terenie całego kraju, a także z tytułu opłat licencyjnych od franczyzobiorców. W 2011 roku Grupa wygenerowała skonsolidowane przychody w wysokości 15,9 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do roku poprzedniego o ponad 13 proc. Zysk netto w minionym roku wzrósł o niemal 100 proc. z 2,1 mln zł w 2010 roku do 4,1 mln zł w 2011 roku.
Główne cele strategii rozwojowej Auto-Spa:
•    Rozszerzenie liczby obiektów własnych -> stworzenie ogólnopolskiej sieci myjni Auto-Spa,
•    Rozbudowa sieci franczyzowej -> jako narzędzia wzmocnienia sieci obiektów własnych,
•    Pozyskanie nowych partnerów strategicznych -> mi.in. współpraca ze stacjami benzynowymi,
•    Kontynuacja współpracy z sieciami partnerskimi -> kluczowi klienci: TESCO i POLOmarket,
•    Inwestycje w nowe technologie -> zbudowanie profesjonalnych centrów mycia Auto-Spa.

Myjnie bezdotykowe działają w Polsce od kilkunastu lat, a w ostatnim czasie obserwuje się niezwykle dynamiczny ich rozwój. Zasłynęły one przede wszystkim ze względu na cenę, czas trwania usługi i łatwość użytkowania. Na podstawie badań rynkowych ocenia się, że średni czas mycia pojazdu zajmuje ok. 8-9 minut. Krótszy niż w przypadku myjni panelowej czas mycia oznacza efektywniejsze zużycie wody, detergentów i energii, co ma zasadniczy wpływ na koszt usługi. Ten fakt docenili klienci, którzy pomimo kryzysu chętnie korzystali z myjni bezdotykowych.

 

Źródło: ProfitSystem


Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Cloud Technologies ...
Cloud Technologies przejdzie na główny ...
Scope Fluidics wdraża ...
Scope Fluidics podpisała list intencyjny o ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
Big Cheese Studio ma ...
Big Cheese Studio podpisała z Microsoftem ...
Auxilia S.A. terminowo ...
Auxilia S.A. dokonała terminowego wykupu ...
DRAGO entertainment ...
DRAGO entertainment kontynuuje działania ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.