Zwiększ sprzedaż z AdMassive S.A.
- Utworzono: środa, 20, czerwiec 2012 16:10
Kolejna spółka zawita na NewConnect. Jest nią AdMassive S.A., która specjalizuje się w aktywizacji sprzedaży w kanałach cyfrowych. Debiut wyznaczony został na czwartek, 21 czerwca b.r.
Emitent oferuje usługi, które pozwalają efektywnie zwiększyć sprzedaż produktów i usług klienta. Działania te realizowane są poprzez innowacyjne narzędzia technologiczne, korzystające z Internetu i innych mediów cyfrowych do poszukiwania nowych rynków zbytu dla swoich klientów. Przychody Spółki generowane są w trzech obszarach:
- zintegrowanej komunikacji elektronicznej skierowanej do dużych sieciowych klientów polskich i zagranicznych,
- usług związanych z aktywizacją sprzedaży dedykowanej małym i średnim przedsiębiorcom - obszar realizowany poprzez sieć doradców biznesowych w całej Polsce,
- obszarze technologicznym - platformy technologicznej pod nazwą click2SALE.
W segmencie dużych klientów spółka dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pod pojęciem zintegrowanej komunikacji elektronicznej kryje się ogół działań w internecie, czyli pozycjonowanie, działania na portalach społecznościowych, działania e-commerce i w innych mediach cyfrowych.
Klientom należącym do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw Emitent dostarcza usługi w zakresie marketingu i sprzedaży z wykorzystaniem internetu. Świadczone usługi związane z aktywizacją sprzedaży dla sektora MSP to obszar obejmujacy aktywnie działającą w całej Polsce sieć doradców biznesowych, którzy oferują takie usługami jak: hosting, budowa stron www, implementacja rozwiązań CMS, e-mail marketing, zakup mediów interaktywnych, kampania linków sponsorowanych w wyszukiwarkach internetowych, komunikacja sprzedażowa Digital Out Of Home.
Obecnie Spółka pracuje nad uruchomieniem nowoczesnej platformy technologicznej - click2SALE, będącej zaawansowanym oprogramowaniem służącym do automatyzacji procesu sprzedaży i marketingu. Pierwsze moduły platformy click2SALE Spółka zamierza uruchomić w drugiej połowie 2012 roku. Zakończenie prac przewidywane jest w I kwartale 2013 r.
Emitent zatrudnia aktualnie 34 osoby.
Największy udział, bo aż ponad ¾ przychodów ze sprzedaży, w 2011 roku stanowiły przychody z tytułu zintegrowanej komunikacji elektronicznej skierowanej do dużych klientów polskich i zagranicznych.
W ofercie prywatnej trwającej od 15 lutego do 31 marca 2012 roku 350 tys. akcji serii B, Spółka pozyskała 2,45 mln zł, każda akcja sprzedawana była po cenie emisyjnej 7 zł.
Celem strategicznym Spółki jest budowa silnej grupy AdMassive, wzrost jej wartości oraz poprawa efektywności działań. Cel ten Spółka zamierza osiągnąć m.in. poprzez rozwój oferty produktowej oraz poszerzenie kanałów sprzedaży. Natomiast w średnio i długookresowej perspektywie Emitent zamierza rozbudować sieć sprzedaży i dążyć do otwierania kolejnych biur. Lwią część środków pozyskanych w ramach oferty prywatnej Spółka przeznaczy na rozwój struktur sprzedażowych, budowę platformy technologicznej oraz na akwizycję w zakresie rozwiązań z dziedziny marketingu w wyszukiwarkach.
W 2011 roku Spółka wypracowała ponad 12,9 mln zł przychodów i zamknęła rok zyskiem netto na poziomie 817 tys. zł.
Instrumenty wprowadzane na NewConnect:
- 350,000 akcji serii B, o wartości nominalnej 0,1 zł każda.
Autoryzowanym Doradcą Spółki jest Invest Concept Sp. z o.o.
Pełna treść Dokumentu Informacyjnego znajduje się tutaj
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2664 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki