Playmakers S.A zmierzają na "mały parkiet"
- Utworzono: wtorek, 21, luty 2012 10:07
Playmakers S.A zajmuje się produkcją i emisją materiałów audiowizualnych w Internecie. 17 lutego akcje zostały dopuszczone do obrotu przez zarząd GPW S.A.
- NET,
- GAME,
- POP,
- TECH,
- BIZ,
Oprócz opracowania formatów telewizyjnych dla już produkowanych lub emitowanych programów, Spółka pracuje nad kolejnymi pięcioma formatami co umożliwi Emitentowi emitowanie kilkunastu stałych, niezależnych i cyklicznych programów w Internecie, w tym co najmniej jednego w wersji anglojęzycznej. W planach Spółki znajduje się również produkcja formatów tv z myślą o największych wydarzeniach sportowych w bieżącym roku - EURO 2012 i Igrzyskach Olimpijskich. Będą one bazowały na modelu sprzedażowym opartym o liczne konkursy SMSPremium.
Emitent powstał w wyniku połączenia trzech spółek pod firmami PressTrix spółka z ograniczoną odpowiedzialności z siedzibą w Gliwicach, PlayMakers spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz MediaBreakers spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zabrzu.
W kwestii strategii rozwoju Emitenta sytuacja przedstawia się następująco:
- zrealizowano ze środków własnych i pozyskanych z preemisji projekt platformy, produkcję programów TV i emisję programów u partnerów,
- w trakcie realizacji jest stworzenie własnej internetowej platformy emisyjnej i dystrybucji cyfrowej, a planowany termin realizacji to przełom 2 i 3 kwartału 2012r.
- w trakcie realizacji jest komercjalizacja rynku e-sportu, a w przygotowaniu jest uruchomienie dedykowanego wideo ad-serwera i organizacja brokera reklamy wideo w internecie. Planowany czas realizacji to trzeci kwartał 2012r.
- w trakcie planowania i budżetowania jest stworzenie bloku/kanału tematycznego w cyfrowej telewizji naziemnej. analizy mają zakończyć się na przełomie 2 i 3 kwartału 2012r, a termin realizacji przypada na 2 kwartał 2013r.
W trakcie oferty prywatnej akcji serii B, wszystkie 923,467 akcji serii B objęło 10 inwestorów po cenie emisyjnej 0,22zł za każdą akcję. W wyniku emisji spółka pozyskała ponad 203 tyś. zł. Pozyskane środki spółka przeznaczyła m.in. na preprodukcję 13 formatów telewizyjnych, budowę wersji beta platformy emisyjnej, realizację praw audiowizualnych do 13 programów z oferty programowej i pozyskanie licencji i organizację imprezy z zakresu sportów elektronicznych o charakterze międzynarodowym.
Zbywalność akcji serii B nie jest ograniczona.
W Dokumencie Informacyjnym Spółka podaje, iż obecnie 100proc. przychodów pochodzi z produkcji krótkometrażowych filmów, wizualizacji i opraw na potrzeby kampanii reklamowych.
Instrumenty wprowadzane do obrotu:
- 15,699,100 akcji serii A,
- 923,476 akcji serii B,
wszystkie o wartości nominalnej 0,1zł.
Zadania Autoryzowanego Doradcy dla Spółki pełni Nobilis Cousels Polewczak Gładysz Grocholski Sp. k.
Link do pełnego dokumentu Informacyjnego znajduje się tutaj
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2771 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki