Akcje Telecom Media S.A wprowadzone do obrotu
- Utworzono: środa, 07, marzec 2012 09:02
W uchwale z 6 marca, 2012r. Zarząd GPW zdecydował się wprowadzić do alternatywnego systemu obrotu akcje Spółki Telecom. Przyjrzyjmy się jej bliżej..
Telecom Media jest pierwszą w Polsce firmą, oferującą komunikację z konsumentem poprzez kanał reklamowy przyszłości: mobile advertising, czyli reklamę bezpośrednio w telefonie komórkowym użytkownika. Zakres oferty produktowej i usługowej Grupy Telekom obejmuje następujące segmenty:
1. Reklama mobilna - kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o mobilne platformy, począwszy od analizy potrzeb klienta, zbudowania strategii marketingowej, tworzenia rozwiązań, po wdrożenie rozwiązań reklamowych w oparciu o własną infrastrukturę i sieć reklamy mobilnej. Emitent jest liderem na polskim rynku reklamy mobilnej, posiada najbardziej kompleksową ofertę obejmującą pełny łańcuch kreacji i wdrażania kampanii reklamowych w mobile.
2. Rozrywka mobilna - obejmuje ona serwisy rozrywkowe, konkursy, quizy i loterie SMS.
3. Spółka rozszerza swoją działalność o urządzenia typu tablet, w związku z przejęciem udziałów Spółki Optizen Labs, stając się dystrybutorem specjalistycznego narzędzia edytorskiego DPS umożliwiającego tworzenie publikacji cyfrowych na tablety, a także do ich dalszej dystrybucji.
4. Dzięki rozwijanej platformie JuupStore, Emitent angażuje się w masową dystrybucję darmowych i płatnych aplikacji na telefony komórkowe
W stronę reklamy mobilnej
Spółka odchodzi od niskomarżowej sprzedaży zawartości multimedialnych na rzecz wysokomarżowej działalności w segmencie reklamy mobilnej. W związku ze wzrostem ilości zleceń oraz wzrostem wartości na rynku reklamy mobilnej, Spółka widzi w tym obszarze największy potencjał do wzrostu przychodów i zysków w roku 2012. Cele strategiczne Spółki to m.in.:
- poszerzanie sieci reklamy mobilnej,
- umacnianie pozycji na rynku reklamy mobilnej,
- dalsze zwiększenie udziału reklamy mobilnej w przychodach Spółki,
- rozwój nowych formatów, takich jak serwisy ezoteryczne w kwestii rozrywki mobilnej,
W kwestii rynku technologii do urządzeń tablet, Strategia Emitenta związana jest z przejęciem udziałów w Spółce Optizen Labs, dzięki czemu Spóła będzie mogła rozszerzyć sieci reklamy mobilnej o segment rynku związany z tymi urządzeniami.
Z oferty prywatnej ponad 1mln zł
W ofercie prywatnej, 173 337 akcji serii B objęły łącznie 4 podmioty. Cena emisyjna ustalona została na poziomie 6zł za akcję, co oznacza, iż Spółka pozyskała od inwestorów ponad 1,04mln zł. Wprowadzane akcje nie są uprzywilejowane, ani nie są przedmiotem żadnego zabezpieczenia. Dodatkowo akcje nie są objęte żadnymi ograniczenia zbywalności, co oznacza, że mogą zostać sprzedane przez posiadaczy zaraz po debiucie.
Środki z oferty prywatnej zostaną przeznaczone na rozbudowę sieci reklamy mobilnej, prowadzonych przez Spółkę serwisów rozrywki mobilnej, rozbudowę AdSerwera i serwisu MassConencto, stworzenie zautomatyzowanego systemu do wyświetlania reklamy mobilnej, a także promocję i marketing.
Warto pamiętać, że po debiucie Spółka zamierza wyemitować 2 006 082 akcje serii C w celu przejęcia 100% udziałów w Spółce Optizen Labs, w efekcie czego akcjonariat ulegnie zmianie.
Instrumenty wprowadzane do ASO:
- 3,620,000 akcji serii A,
- 173,337 akcji serii B,
o wartości nominalnej 0,10zł każda,
Zadania Autoryzowanego Doradcy dla Spółki pełnić będzie firma CMS Pro Alfa.
Pełny dokument informacyjny znajduje się tutaj
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2781 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki