Agencja interaktywna na giełdzie – 4STUDIO S.A. na rynku New Connect
- Utworzono: czwartek, 26, styczeń 2012 15:49
Internet to jedna z najdynamiczniej rozwijających się branż. Jedna ze spółek sektora – 4STUDIO S.A. (4ST) – 31 stycznia br. wykona kolejny krok w rozwoju i zadebiutuje na alternatywnym parkiecie warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych – NewConnect.
We wtorek, 31 stycznia będzie miało miejsce pierwsze uroczyste notowanie akcji spółki 4STUDIO S.A. (4ST). To interaktywna agencja, działająca w branży e-marketingu.
4S specjalizuje się w projektowaniu stron internetowych, tworzy serwisy informacyjne, portale społecznościowe oraz sklepy internetowe. Ponadto 4STUDIO S.A. rozwija działalność w zakresie marketingu internetowego oraz usług reklamowych typu Digital Signage.
Spółka istnieje na polskim rynku od sześciu lat. Z jej usług korzystały zarówno mikro, średnie jak i duże przedsiębiorstwa z wielu branż. Są wśród nich: Bauer, TUI, Leroy Merlin, Canal+, CapePoint Group czy Dom Inwestycyjny Platinum Capital.
„Debiut na alternatywnym rynku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych New Connect to kolejny krok na drodze rozwoju naszej firmy. To możliwość realizacji nowej strategii, związanej z działalnością poszczególnych działów 4ST – mówi Mariusz Kotecki, Prezes Spółki. „Jesteśmy pewni, że inwestorzy którzy nam zaufają nie zawiodą się i dołączą do grona naszych partnerów, którym współpraca z nami przyniosła korzyści” – dodaje.
Środki pozyskane z emisji akcji, 4STUDIO S.A. zamierza wykorzystać do realizacji swoich planów strategicznych. Pozyskany kapitał ma zapewnić finansowanie projektów w zakresie rozszerzania działalności reklamowej typu Digital Signage oraz wprowadzenia wyspecjalizowanych działów w 4STUDIO S.A.: 4S Social (działania w mediach społecznościowych) 4S Mobi (dział wdrażający mobilne serwisy i aplikacje), 4S Development (dział zajmujący się tworzeniem korporacyjnych serwisów oraz systemów CMS), 4S Strategy (dział zajmujący się tworzeniem strategii obecności marek w sieci) oraz 4S Search (dział zajmujący się pozycjonowaniem).
Z emisji w trybie private placement, spółka pozyskała kapitał 600 000 zł. Firma wprowadziła do obrotu 5 000 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A, 681 820 akcji zwykłych na okaziciela serii B oraz 681.820 praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B.
Proces przygotowania Spółki 4STUDIO do emisji akcji i jej debiutu na rynku New Connect, nadzoruje Financial Markets Center Management Sp z o.o.
Agencja interaktywna 4STUDIO S.A. zajmuje się kompleksową obsługą e-marketingową. Specjalizuje się w profesjonalnym projektowaniu stron firmowych i produktowych, portali społecznościowych, sklepów internetowych oraz ich promocją w Internecie. Spółka rozwija się także w zakresie Digital Signage oraz działań typu SEM. Liczba klientów 4STUDIO S.A. stale rośnie, a dziś wynosi już ponad 300.
Autoryzowany doradca:
Financial Markets Center Management Sp. z o.o.
Źródło: GSCSA
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2829 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki