Spółka z branży budownictwa sportowego zadebiutuje we wtorek
- Utworzono: poniedziałek, 16, styczeń 2012 12:52
We wtorek, 17 stycznia na rynku NewConnect zadebiutuje spółka Tilia S.A, zajmująca się wykonywaniem i instalacją nawierzchni sportowych.
Źródło: Dokument Informacyjny
Struktura przychodów ze sprzedaży w roku 2010 przedstawiała się następująco:
Źródło: Dokument Informacyjny
Strategia Emitenta zakłada przede wszystkim Promocję i propagowanie na rynku własnej marki trawy Eagle Turf, wejście na rynek prac budowlanych związanych z wykonywaniem obiektów i nawierzchni sportowych oraz poszerzenie oferty o kolejne produkty. Szans na rozwój spółka upatruje głównie na rynkach zagranicznych, a na polskim rynku spółka planuje utrzymać dotychczasową pozycję lidera. Spółka powołała spółkę w Chorwacji oraz Czechach. Obydwie mają postawione za cel ekspansję w ramach rynków Europy Południowo-Wschodniej. W tym samym czasie Emitent intensyfikuje współpracę z agentami działającymi w krajach Bałtyckich, Rosji, Ukrainie, Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Kluczowa w dystrybucji produktów Tilia S.A. ma być działalność spółki Interfloortech GmBH, która jest marką oferującą instalację nawierzchni dystrybuowanych przez Tilia S.A.
Spółka posiada dwóch głównych akcjonariuszy:
- Snoxell Limited, posiadająca 750 000 akcji i 75% udziału w liczbie głosów,
- Rubicon Partners NFI S.A, posiadająca 100 000 akcji i 10% udziału w liczbie głosów,
W trakcie oferty prywatnej zaoferowano 38.750 sztuk akcji po cenie sprzedaży 40,00zł 14 inwestorom.
W sprawozdaniu za rok 2010 możemy znaleźć informację, iż w roku objętym sprawozdaniem spółce udało się uzyskać zysk netto na poziomie ponad 3,5mln zł.
Instrumenty wprowadzane na rynek:
- 1,000,000 akcji serii A,
Zadania Autoryzowanego Doradcy dla spółki pełni Rubicon Partners
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2833 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki