Agencja reklamowa na NewConnect od 16 stycznia
- Utworzono: poniedziałek, 16, styczeń 2012 10:37
W poniedziałek 16 stycznia na rynku akcji NewConnect zadebiutuje kolejna spółka. Będzie to już 353 spółka notowana oraz 4 debiut w tym roku.
Podstawowym obszarem działalności spółki Socializer S.A jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, a główny obszar działania emitenta to serwis Facebook. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik reklamowych Emitent umożliwia zbudowanie trwałej relacji promowanej marki lub przedsiębiorstwa ze społecznością serwisu. Socializer S.A zajmuje się zarówno prowadzeniem kampanii wizerunkowych oraz sprzedażowych. Zakres usług dzieli się na:
- zakup mediów,
- sprzedaż aplikacji,
- zarządzanie stroną klienta,
- prowadzenie i monitorowanie kampanii,
Przeprowadzanie kampanii reklamowych - wykorzystywane jest indywidualne dopasowanie do potrzeb klienta w kwestii kreacji graficznych, specjalnych scenariuszy reklam oraz reklam kontekstowych (dopasowane tematycznie do stron, na których są wykorzystywane). Głowny cel realizowanych kampanii to pozyskanie docelowej grupy odbiorców oraz zbudowanie długotrwałej relacji. Standardowy zakres działań wchodzący w zakres realizacji kampanii obejmuje:
- stworzenie strony na www.facebook.com na potrzeby kampanii lub przejęcie istniejącej strony od klienta,
- przygotowanie tekstów i materiałów graficznych oraz tworzenie zakładek strony w języku HTML,
- stworzenie aplikacji konkursowej lub interaktywnej, wspierającej realizację celów kampanii wraz z niezbędnymi materiałami (m.in. stworzenie specyfikacji i makiet, programowanie, stworzenie grafiki aplikacji),
- utworzenie i prowadzenie kampanii na stronie Facebook w modelu "cost per click" (opłata za kliknięcie) - przygotowanie materiałów graficznych oraz tekstów w kilkunastu wersjach, wprowadzenie do systemu reklamowego serwisu facebook,
- działania promocyjne na stronach społecznościowych,
- moderacja kampanii przez pracownika Spółki od rozpoczęcia prac wewnętrznych do zakończenia kampanii,
Zakup mediów - Spółka oferuje reklamy w modelu "cost per click" na portalu facebook.com. Emitent przygotowuje teksty reklamowe oraz wizualizację reklam, a następnie umieszcza je na kontach reklamowych, którymi zarządza. Przez cały czas pracownicy Emitenta optymalizują reklamę zmieniając koszt kliknięcia.
Sprzedaż aplikacji dedykowanych na www.facebook.com - Emitent tworzy aplikacje dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, które są dedykowane dla portalu Facebook. Głównym celem aplikacji jest zaangażowanie internautów w kontakt z marką, co umożliwia jej skuteczną promocję i budowanie pozytywnego wizerunku. W efekcie aplikacja ma za zadanie doprowadzić do zdobycia nowych klientów oraz zwiększenia lojalności tymczasowych. Do aplikacji zaliczają się m.in aplikacje:
- wspierające konkursy np. poprzez dodawanie zdjęć, wysyłanie zaproszeń do znajomych, odpowiadanie na pytania konkursowe,
- pozwalające na skorzystanie ze zniżki podczas zakupów w sklepie internetowym,
- umożliwiające stworzenie własnego, spersonalizowanego produktu,
- wzmacniające więź dzięki zaangażowaniu w rozgrywkę online,
Zarządzanie stroną Emitenta - zakres tych działań obejmuje:
- monitoring w godzinach 9-24,
- pełną obsługę oraz moderację strony podczas trwania kampanii reklamowej,
- codzienne publikacje treści związanych z produktami (zdjęcia, filmy itp dostarczane przez klienta lub przygotowywane wewnętrznie i publikowane po akceptacji przez klientów),
- codzienne wpisy call-to-action zachęcające do udziału w konkursach, przeprowadzanie sond i ankiet angażujących wartość,
Strategia rozwoju Emitenta zakłada przede wszystkim:
1. zwiększenie zatrudnienia,
2. zwiększenie aktywności na rynku mediów społecznościowych (Spółka zamierza podjąć działania w zakresie rozwoju oferowanych usług w takich serwisach jak nasza-klasa.pl czy linkedin.com)
3. zwiększenie marzy na sprzedaży i obniżenie kosztów obsługi procesów sprzedaży i zarządzania reklamą (za pomocą implementacji autorskiej platformy optymalizującej sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej w mediach społecznościowych),
4. rozpoczęcie działalności w zakresie monitorowania mediów społecznościowych,
5. rozwój organiczny poprzez ekspansję zagraniczną (Spółka planuje otworzyć oddziały w Szwajcarii i Szwecji),
Z oferty prywatnej akcji serii C spółka pozyskała 730,6 tys. zł.
Źródło: Dokument Informacyjny
Struktura akcjonariatu po zarejestrowaniu emisji akcji serii C
Źródło: Dokument Informacyjny
Instrumenty debiutujące:
- 63,530 praw do akcji serii C,
Autoryzowanym Doradcą dla Emitenta jest InvestCon Group S.A
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2709 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki