Nowa współpraca Abpolu
- Utworzono: wtorek, 11, marzec 2014 10:52
Władze Abpol Company Polska S.A. potwierdziły zawarcie kolejnej umowy o współpracy. Trzeba przyznać, że Spółka dość konsekwentnie realizuje swą strategię rozwoju.
W Dokumencie Informacyjnym Abpol Company znajduje się punkt odnoszący się do strategii rozwoju Emitenta. Składa się ona z dwóch punktów – rozwoju dystrybucji produktów FMCG w dotychczasowych i nowych kanałach sprzedaży, a także tworzenia nowych, własnych linii produktów i marek własnych.
W ostatnim czasie Spółka przekazała już kilka komunikatów, które świadczą o tym, że realizacja przedstawionych wcześniej zamiarów idzie pełną parą. Tylko w tym roku Abpol poinformował już m.in. o wprowadzeniu marki własnej prezerwatyw do sieci Statoil (jest to rozszerzenie współpracy, bo obecnie znajdują się tam już plastry opatrunkowe i suplementy diety Spółki), a także o przedłużeniu kooperacji z siecią PKN Orlen na kolejne dwa lata w zakresie sprzedaży suplementów diety Emitenta. To nie wszystko. Jeszcze pod koniec lutego Abpol przekazał raport bieżący, w którym poinformowano o rozwoju współpracy z siecią sprzedaży Kolporter, gdzie wprowadzone zostały prezerwatywy „you&me” (tutaj również już wcześniej dostępne były plastry i suplementy Spółki).
Wczoraj wieczorem Abpol pochwalił się kolejną istotną umową. Tym razem chodzi o start kooperacji z siecią Netto, gdzie wprowadzone zostały plastry „QuickplastR”. Tym samym produkt Emitenta ma trafić do ponad 310 supermarketów, które zlokalizowane są przede wszystkim w zachodniej Polsce. Zarząd dodał, że już wkrótce mogą tam zostać wprowadzone także kolejne produkty, a rozwój współpracy ma przyczynić się do wzrostu sprzedaży i zainteresowanie kolejnych sieci handlowych.
„Sieci dyskontów, supermarketów i hipermarketów są bardzo ważnym kanałem sprzedaży dla takich kategorii produktów, jak plastry czy prezerwatywy. Dlatego też Spółka planuje jeszcze w tym roku kolejne wprowadzenia do tego typu sieci” – potwierdza w komunikacie prasowym Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki