Abpol rozszerza współpracę z dystrybutorami
- Utworzono: poniedziałek, 09, marzec 2015 13:48
Abpol S.A. zwiększa swój potencjał dystrybucyjny. Obecnie rozszerzyła współpracę z jednym ze swoich obecnych dystrybutorów firmą AT S.A.
Jak dotąd dystrybutor oferował swoim odbiorcom jedynie linię produktów plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR. Dzięki poszerzeniu oferty o prezerwatywy, Spółka liczy na wzrost przychodów ze sprzedaży i poprawę wyników finansowych oraz spodziewa się zwiększenia rozpoznawalności swojej marki. Abpol będzie także wspierał dystrybutora poprzez promocję produktów, udział w targach handlowych oraz pomoc we wprowadzaniu oferty do jego klientów.
„Rozszerzenie oferty handlowej może docelowo podwoić nasze obroty z firmą AT. Dystrybutor ten ma bowiem bardzo szerokie możliwości dystrybucji produktów Spółki w rynku tradycyjnym oraz sieci regionalnych.” - stwierdza Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.
AT jest czołowym niezależnym dystrybutorem parafarmaceutyków, chemii gospodarczej oraz artykułów elektrycznych w Polsce. Firma zatrudnia ponad 160 handlowców, a miesięcznie obsługuje 100 tys. klientów na terenie całego kraju. AT dostarcza produkty do tysięcy sklepów niezależnych, a także do lokalnych i ogólnopolskich sieci handlowych. W jego ofercie znajduje się ponad 3.500 pozycji z branży farmaceutycznej OTC, zdrowej żywności i zielarskiej.
„Mamy bardzo pozytywne doświadczenia we współpracy przy obecnej dystrybucji produktów QuickPlastR oraz przy poprzedniej marce prezerwatyw Rosetex. Dzięki wcześniejszej kooperacji nasze produkty docierały do szerokiej grupy sklepów, a dotychczasowe obroty sięgały zadowalającego nas poziomu.” - dodaje Wejner.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
3041 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki