Abpol stale powiększa swoją ofertę
- Utworzono: poniedziałek, 30, marzec 2015 14:04
Spółka Abpol rozszerzyła swoją ofertę o nową linię suplementów diety - dropsy witaminowe Multifan. Według zapowiedzi spółki nowy asortyment ma zwiększyć przychody o około 10%.
Spółka podpisała już z importerem tych towarów ramową umowę na ich dostawę do niej. Produkty marki Multifan są dedykowane głównie dla dzieci oraz osób dorosłych i stanowią bardzo dobre uzupełnienie diety w witaminy. Wpisują się one także w ofertę Abpolu, która jest przeznaczona dla punktów convenience, m.in. stacji paliwowych, saloników prasowych oraz sklepów oferujących produkty impulsowe. Spółka zamierza wprowadzić produkty linii Multifan do sprzedaży w sieciach handlowych, z którymi obecnie współpracuje. Będzie to stanowiło tym samym uzupełnienie ich dotychczasowej oferty.
„Mamy już doświadczenie w sprzedaży tego typu produktów i liczymy, że po wprowadzeniu ich do oferty, uzyskamy dzięki nim dodatkowe 5-10% obrotu. Pierwsza sieć będzie zatowarowana już w kwietniu.” - stwierdza Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.
Strategia Emitenta zakłada stałe rozszerzanie oferty o nowe produkty, głównie impulsowe. Abpol cały czas analizuje możliwości wprowadzania do sprzedaży nowych linii artykułów, które będą pasowały do jej portfolia. Zarząd Spółki liczy, że dzięki posiadanemu doświadczeniu oraz współpracy z wieloma sieciami handlowymi, rozszerzanie asortymentu pozwoli na istotny wzrost przychodów w kolejnych latach.
„Regularnie otrzymujemy propozycje dystrybucji różnego typu produktów. Jednak ze względu na charakter działalności Zarząd decyduje się tylko na produkty, które idealnie pasują do obecnego portfolio, a ich dystrybucja nie będzie generować dodatkowych kosztów.” - podsumowuje Wejner.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2829 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki