Spółka Abpol pozyskała nowego inwestora
- Utworzono: piątek, 13, luty 2015 11:02
W wyniku nabycia pakietu 210 000 akcji spółka Centrum Doradztwa Ekonomicznego S.A. uzyskała ponad 5% głosów w WZA Abpolu.
CDE S.A od grudnia 2014 r. nabył łącznie 210.000 szt. akcji. Stanowi to 5,07% udziału w kapitale zakładowym oraz tyle samo udziału w ogólnej liczbie głosów na WZA Abpol Company Polska S.A. Wejście do akcjonariatu Spółki inwestora finansowego związane jest z dobrymi perspektywami jej rozwoju oraz z wprowadzaniem produktów marek własnych do kolejnych sieci handlowych. Centrum Doradztwa Ekonomicznego S.A. zamierza czynnie uczestniczyć w rozwoju Spółki.
„Zarząd bardzo pozytywnie ocenił decyzję CDE S.A. o zwiększeniu swojego zaangażowania w Spółkę. Dzięki temu zyskaliśmy partnera finansowego , który może w przyszłości wesprzeć nasz postęp poprzez pozyskanie finansowania na nowe projekty. CDE S.A zauważyło potencjał rozwoju spółki, gdyż Abpol cały czas jest na etapie rozbudowy poziomu sprzedaży. Jest jeszcze wiele miejsc, sieci oraz dystrybutorów, do których nasze produkty nie docierają, dlatego dążymy do rozwoju handlu, przez co spodziewamy się, że w kolejnych latach zarówno obroty Spółki, jak i zyski będą dynamicznie rosnąć.” - zaznacza Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.
Początek roku jest dla Spółki bardzo owocny. Rozszerzyła ona bowiem asortyment produktów prezerwatyw marki własnej You&Me o nowe opakowania wielosztukowe, w których znajduje się 12 szt. tego produktu. Pierwszą siecią, w której pojawią się te artykuły, będzie Intermarche. Abpol przewiduje, że rozszerzenie asortymentu pozwoli na umocnienie pozycji tej marki poprzez wprowadzenie jej do kolejnych sieci handlu nowoczesnego. Spółka nawiązała również współpracę z siecią handlową Społem Szczecin, rozpoczynając sprzedaż w jej punktach prezerwatyw marki You&Me oraz plastrów opatrunkowych marki QuickPlastR.
"W tym roku Spółka zamierza kontynuować budowę dystrybucji swoich produktów poprzez kolejne kontrakty z sieciami handlowymi. Naszym zasadniczym celem jest osiągnięcie w ciągu najbliższych 2 lat ok. 10% udziału zarówno w rynku prezerwatyw, jak i plastrów opatrunkowych.” - zakończył Wejner.
Spółka opublikuje raport okresowy za 4 kw. 2014 r. w dniu 13.02.2015 r.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki