Produkty Abpolu na stacjach BP
- Utworzono: piątek, 13, grudzień 2013 06:00
Abpol Company Polska S.A. to dystrybutor produktów FMCG (cały ten sektor na NewConnect omawialiśmy w zbiorczym raporcie, z którym można zapoznać się tutaj). Teraz Spółka poinformowała o wprowadzeniu swych nowych produktów do znanej sieci stacji paliw.
Jak pamiętamy, jednym z głównych celów, jakie Spółka postawiła przed sobą w związku z debiutem na NewConnect było rozpoczęcie sprzedaży produktów pod własną marką. Sztuka ta się udała – niedawno Emitent informował bowiem o wprowadzeniu do swej oferty m.in. prezerwatyw „You&Me” oraz plastrów QuickplastR.
W ostatnim raporcie zarząd Abpolu poinformował inwestorów o podpisaniu ważnej umowy. Chodzi o wprowadzenie do ogólnopolskiej sieci stacji paliw BP produktów Spółki. Tam trafią wspomniane wcześniej plastry i prezerwatywy, a także suplementy diety Longplay i Speed8. Jak podano, pełna obecność produktów będzie osiągnięta jeszcze do końca tego roku.
Sieci BP chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. To druga, co do wielkości, sieć w Polsce, która posiada 400 stacji w naszym kraju. Zarząd Abpolu ocenia, że obecność jego produktów w tych obiektach pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność marek oraz na obroty i wyniki finansowe.
„Wprowadzenie produktów Spółki do sieci BP było jednym ze strategicznych celów na ten rok. Tego typu punkty handlowe odpowiadają za prawie 25% sprzedaży prezerwatyw w Polsce i należą do jednych z najważniejszych kanałów dystrybucji. Dzięki obecności naszych produktów w sieci BP Spółka może liczyć nie tylko na zwiększenie obrotów, ale również na korzyści marketingowe, m.in. dzięki ekspozycji w prestiżowym kanale sprzedaży” – stwierdza w komunikacie Olgierd Wejner, prokurent i dyrektor generalny w Abpolu.
To nie pierwsza tego typu informacja Abpolu. W końcówce września Spółka poinformowała także o rozpoczęciu sprzedaży prezerwatyw pod własną marką w sieci Inmedio/Relay oraz poprzez dystrybutora Polski Tytoń S.A. Pod koniec lipca produkt ten trafił do sieci Eurocash/KDWT.
Od stycznia do końca września Abpol Company zanotował 4,34 mln zł przychodów ze sprzedaży, 397 tys. zł zysku operacyjnego i 282 tys. zł zysku netto.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki