Produkty Abpolu trafią do Kolportera
- Utworzono: piątek, 30, maj 2014 10:12
Produkty notowanego na NewConnect Abpolu Company Polska S.A. trafią w kolejne miejsce. Oznacza to dalszą, skuteczną realizację przyjętej przez Spółkę strategii rozwoju.
Dziś nad ranem zarząd Abpolu poinformował, że podpisał umowę z Kolporter Sp. z o.o., operatorem największej sieci saloników prasowych w naszym kraju. Dzięki niej, produkty Spółki, czyli prezerwatywy, plastry i suplementy diety, trafią do ponad 950 saloników, które zlokalizowane są w całej Polsce. To istotny element strategii Emitenta, która zakłada m.in. rozwój sprzedaży produktów na rynku.
To oczywiście nie pierwsza wiadomość tego typu. Jeszcze w kwietniu Spółka informowała o wprowadzeniu prezerwatyw „you&me” do sieci handlowej Intermarche, a miesiąc wcześniej o rozpoczęciu współpracy handlowej z siecią stacji paliw Lukoil i z siecią Netto. W pierwszym przypadku chodziło o wprowadzenie tam linii plastrów QuickplastR, a w drugim o prezerwatywy Spółki, plastry opatrunkowe i suplementy diety.
Wcześniej produkty Emitenta trafiły już do sprzedaży m.in. w sieciach PKN Orlen, BP Polska, Inmedio&Relay czy Eurocash/KDWT.
W pierwszym kwartale obroty Spółki wykazano w kwocie 1,16 mln zł wobec 1,63 mln zł poprzednio. Wynik operacyjny spadł ze 165 do 87 tys. zł, a rezultat netto wyniósł finalnie 49 tys. zł wobec 119 tys. zł przed rokiem. Zarząd skomentował wówczas, że zniżka przychodów to efekt realizacji jeszcze końcowej sprzedaży poprzedniej marki prezerwatyw.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki