EM LAB realizuje kolejny etap projektu dla Hyundai Motor Poland.
- Utworzono: wtorek, 27, marzec 2012 13:01
Agencja EM LAB kontynuuje współpracę z marką Hyundai, piątym producentem samochodów na świecie i jednym z partnerów UEFA EURO 2012™.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za produkcję stoisk i ekspozycję samochodów w galeriach handlowych w największych polskich miastach m.in.: Warszawie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Bielsku Białej. Drugi etap akcji rozpoczął się 13 marca i potrwa do 29 kwietnia, swym zasięgiem obejmie 11 największych galerii w Polsce. W tym czasie prezentowany będzie najnowszy model Hyundai i30 nowej generacji.
Ekspozycje powiązane są z organizacją jazd testowych dowolnymi modelami aut przy udziale lokalnych dealerów Hyundai oraz konkursem konsumenckim, w którym osoby które odbędą jazdy testowe i odpowiedzą na pytanie konkursowe mogą wygrać bilety na UEFA EURO 2012.
Źródło: Bellini Capital
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2680 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki