SARE umacnia pozycję na rynku e-mail marketingu
- Utworzono: wtorek, 27, marzec 2012 13:47
2011 rok to dla Grupy SARE, oraz notowanej na NewConnect spółki SARE S.A., okres wysokiej dynamiki wzrostu przychodów i zysków. Rewelacyjne wyniki finansowe uplasowały spółkę na podium w zestawieniach analityków oraz rankingach międzynarodowych firm doradczych.
Biorąc pod uwagę wskaźnik cena/zysk w wynikach za czwarty kwartał spółek notowanych na NewConnect (sektor media) SARE plasuje się na wysokiej trzeciej pozycji. W 2011 roku SARE znalazło się również po raz drugi z rzędu w rankingu 50 najszybciej rozwijających się technologicznie innowacyjnych firm Europy Środkowej. Natomiast po raz pierwszy w historii spółka znalazła się w rankingu Deloitte Fast Technology 500EMEA, w którym wyróżnia się najlepsze firmy z branży internetowej oraz sektora oprogramowania i telekomunikacji z całej Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. SARE S.A. znalazło się na 334 miejscu osiągając w ciągu ostatnich pięciu lat wzrost sprzedaży na poziomie 500 %.
SARE umacnia się na pozycji lidera e-mail marketingu w Polsce. Wyniki prezentowane przez nas w każdym kwartale ubiegłego roku były z miesiąca na miesiąc lepsze, to pokazuje że SARE jest firmą z perspektywami ciągłego rozwoju o stabilnej sytuacji finansowej. Jeżeli dodamy do tego, iż SARE inwestuje również od kilku miesięcy w inne gałęzi marketingu, takie jak kampanie mobilne oraz badania ankietowe, możemy z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość firmy - mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.
Zainteresowanie inwestorów rybnicką spółka jest spore. Tylko w ciągu pierwszych dwóch tygodni marca cena za akcję SARE wzrosła o ponad 50% i zbliżała się do rekordowego kursu, który w maju 2011 roku wyniósł 5,17 zł za akcję.
Spółka SARE S.A. jest obecnie liderem rynku e mail marketingu w Polsce. Oferuje zaawansowane narzędzia w obszarze e-mail marketingu. Komplementarne usługi świadczone przez SARE S.A. wspomagają wysyłanie newsletterów, mailingów, wiadomości SMS oraz planowanie kampanii e-mailingowych i udostępnianie narzędzi analitycznych. Ponadto, służą zarządzaniu bazami adresowymi, a także prezentowaniu szczegółowych raportów z poszczególnych kampanii. Z systemu SARE korzystają największe polskie i międzynarodowe firmy, takie jak Ikea, Media Markt, Unilever, ING, Lexus, Mercedes-Benz, Cinema City, Allianz, Expander, czy Empik.com.
W skład grupy kapitałowej SARE SA wchodzą spółki technologiczne dostarczające systemy informatyczne do masowej komunikacji z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonii komórkowej. Są to: SARE S.A., Mail- media sp. z o.o. i Inis sp. z o.o.
Źródło: Montrilo
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2702 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki