• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Goal.pl: wzrost oglądalności o 50% Partnerstwo z telewizją Sportklub

Goal.pl, jeden z największych polskich portali o piłce nożnej, podpisał umowę o współpracy z telewizją Sportklub dostępną dla abonentów platform cyfrowych i największych operatorów kablowych w Polsce. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy oglądalność Goal.pl wzrosła o 50 proc., osiągając w marcu 2012 r. ponad 1,8 mln unikalnych użytkowników i ponad 8 mln odsłon stron miesięcznie.*

Jeszcze rok temu liczba użytkowników portalu Goal.pl wynosiła 1,2 mln użytkowników - Notujemy systematyczny wzrost oglądalności portalu Goal.pl w ostatnich miesiącach. 50-procentowe tempo rozwoju w skali roku uznajemy za satysfakcjonujące, a szybki wzrost wartości polskiej ekstraklasy związany z powstawaniem nowych stadionów, rozwojem branży piłkarskiej w Polsce, a także EURO 2012 pozwala nam spodziewać się utrzymania tego trendu w przyszłości – mówi Piotr Wąsowski, właściciel Wasowski Ventures, jednego z głównych udziałowców Goal.pl – wydawcy portalu.

Goal.pl zwiększa swój zasięg w Internecie i dociera do sympatyków piłki nożnej także poprzez alianse strategiczne z innymi polskimi mediami sportowymi. Od marca br. Goal.pl współpracuje z telewizją Sportklub, która specjalizuje się w transmisjach z wydarzeń sportów walki, wyścigów samochodowych, tenisa oraz właśnie piłki nożnej. Strony będą współpracować w zakresie pozyskania nowych widzów i użytkowników, promocji własnych programów i materiałów oraz w zakresie tworzenia ciekawego sportowego kontentu dla swoich odbiorców.  - Spodziewamy się, że dzięki współpracy Goal.pl i Sportklub poszerzą bazę swoich odbiorców i zwiększą świadomość obu marek wśród swoich użytkowników – dodaje Piotr Wąsowski.

Sportklub to należący do węgierskiego koncernu mediowego IKO TV Central Europe kanał telewizyjny obecny w Polsce od 2006 roku. Centralną osią oferty programowej stacji są transmisje futbolowe. Obecnie w portfolio kanału znajdują się m.in. Puchar Anglii, Puchar Ligi Angielskiej, Puchar Hiszpanii, nPower Championship, liga belgijska i argentyńska, a także wszystkie spotkania reprezentacji Anglii (zarówno pierwszej drużyny, jak i zespołów młodzieżowych) rozgrywane przed własną publicznością, włącznie z meczami kwalifikacyjnymi do największych międzynarodowych turniejów (Euro i MŚ).

W ofercie programowej Sportklubu istotną rolę odgrywa również koszykówka. W przeszłości kanał transmitował m.in. rozgrywki NCAA i Tauron Basket Ligi, obecnie jako jedyny w Polsce transmituje spotkania z ligi hiszpańskiej i rosyjskiej, a więc bezsprzecznie z dwóch najsilniejszych koszykarskich lig na Starym Kontynencie. W portfolio kanału znajdują się również turnieje rangi ATP World Tour 500 i ATP World Tour 250, w których często startuje ścisła światowa czołówka męskiego tenisa, z Novakiem Djokovicem, Rafaelem Nadalem i Rogerem Federerem włącznie. Sportklub to również prestiżowe regaty o Puchar Ameryki, widowiskowe serie wyścigowe Nascar i Indycar, a także Volkswagen Scirocco Cup, Superstar Series, German Touring Car Masters, Formuła 3 Euro Series, Ferrari Challenge Europe oraz walki bokserskie emitowane w paśmie „Bokserskie poniedziałki”, a także mieszane sztuki walki MMA, w których widzowie znajdą liczne relacje z gal Cage Rage, Cage Warriors, King of the Cage i Night of Combat.

- Dzięki współpracy z Goal.pl Sportklub ma szansę dotrzeć ze swoim programem do nowych odbiorców, a także wzmocnić świadomość marki wśród obecnych widzów – mówi Jan Mierzejewski, PR & Marketing Manager w Sportklubie.

O spółce
Goal.pl to jeden z głównych portali specjalizujących się w tematyce piłki nożnej. Jest odwiedzany przez 1,8 mln unikalnych użytkowników miesięcznie (wg Google Analytics) i generuje ponad 8 mln odsłon miesięcznie. Serwis prowadzi kilkunastu redaktorów z wieloletnim doświadczeniem w tematyce sportowej. Codziennie w portalu ukazuje się kilkadziesiąt nowych artykułów. Spółka ogłosiła plany konsolidacji branży portali piłkarskich w Polsce i zamiar debiutu na NewConnect – rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie dla innowacyjnych spółek technologicznych. W bieżącym roku portal zamierza wypracować 2 mln zł przychodów i ok. 250 tys. zł EBITDA. 
* dane dot. oglądalności na pdst Google Analytics

O Sportklubie
Sportklub obecny jest nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach Europy Środkowej. Kanał ma swoje oddziały m.in. na Węgrzech, w Rumunii, Słowenii, Serbii, Chorwacji, Macedonii, a także w Bośni i Hercegowinie. W każdym z tych krajów rozwija się niezwykle dynamicznie (podobnie jak w Polsce) stale poszerzając zasięg potencjalnych odbiorców oraz systematycznie zwiększając swój udział w rankingach oglądalności.

W naszym kraju kanał dostępny jest na platformach n i Cyfra+, a także w ofercie większości operatorów kablowych m.in. w sieciach UPC, Vectra i Multimedia i w TP S.A. Zasięg kanału to 4 mln gospodarstw domowych.

 

Źródło: Wasowski-Ventures

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Cloud Technologies ...
Cloud Technologies przejdzie na główny ...
Scope Fluidics wdraża ...
Scope Fluidics podpisała list intencyjny o ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
Big Cheese Studio ma ...
Big Cheese Studio podpisała z Microsoftem ...
Auxilia S.A. terminowo ...
Auxilia S.A. dokonała terminowego wykupu ...
DRAGO entertainment ...
DRAGO entertainment kontynuuje działania ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.