Jeden z najbogatszych Polaków docenia jakość usług IMS
- Utworzono: czwartek, 12, kwiecień 2012 15:54
Internet Media Services S.A. (IMS) - lider polskiego rynku Marketingu Sensorycznego z powodzeniem realizuje projekt obsługi stref muzycznych w Hotelu Bryza w Juracie, należącym do Pana Zbigniewa Niemczyckiego.
- Od samego początku działalności Spółki kładziemy duży nacisk na spełnienie wymagań Klienta co do jakości usług. Dzięki temu zyskujemy uznanie na rynku polskim jak i zagranicznym, czego dowodem są m.in. ostatnie referencje od Pana Zbigniewa Niemczyckiego. Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju, jednocześnie wyznaczając nowe trendy na rynku marketingu – Mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.
Hotel Bryza Resort & SPA usytuowany jest przy samej plaży, w znanym nadmorskim kurorcie Jurata i jest uważany za jeden z najnowocześniejszych SPA w Polsce.
Internet Media Services S.A. (IMS) w sposób indywidualny traktuje każdego Klienta, proponując mu nieszablonowe rozwiązanie w zakresie wykorzystania możliwości narzędzi marketingusensorycznego w miejscu relaksu.
Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu Audiomarketingu, Digital Signage oraz Aromamarketingu. Nowoczesne rozwiązania oferowane przez Grupę pozwoliły osiągnąć pozycję lidera na rynku polskim, jak również rozpocząć rozwój oferty na innych rynkach europejskich. Działając, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.
Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87% galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych Grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pizza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx.
Źródło: Profescapital
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2848 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki