Black Point - wzorowe zarządzanie jakością
- Utworzono: środa, 18, kwiecień 2012 14:24
Black Point posiada obecnie najszerszy na rynku zakres certyfikacji obejmujący projektowanie, testowanie, produkcję i dystrybucję. To efekt międzynarodowego audytu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością. Wrocławski producent już po raz trzeci pozytywnie przeszedł proces recertyfikacji norm ISO 14001:2004 i PN-N 18001:2004 oraz po raz siódmy audyt kontrolny normy 9001:2008.
Zintegrowany System Zarządzania Jakością działa bez zarzutów na wszystkich płaszczyznach – tak wynika z najnowszego audytu przeprowadzonego przez międzynarodowych ekspertów z Bureau Veritas Certification Polska w firmie Black Point. Jeden z największych polskich producentów alternatywnych materiałów eksploatacyjnych w Polsce może pochwalić się spójnym funkcjonowaniem najważniejszych norm ISO - związanych z systemem zarządzania jakością (ISO 9001:2008), ochroną środowiska (ISO 14001:2004) oraz bezpieczeństwem i higieną pracy (PN-N 18001:2004).
Miniony audyt był trzecim z kolei audytem recertyfikacyjnym z zakresu norm ISO 14001:2004 i PN-N 18001:2004 oraz siódmym z kolei audytem kontrolnym z zakresu normy 9001:2008 - To potwierdza skuteczną realizację jakościowej polityki firmy zarówno w zakresie dbałości o ochronę środowiska, bezpieczeństwo pracowników, jak i najwyższej jakości produktów. Przestrzegamy rygorystycznych norm w zakresie projektowania, testowania, produkcji i dystrybucji materiałów do druku – czyli na wszystkich płaszczyznach kluczowych z punktu widzenia produktu – mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point S.A. Pozytywny wynik audytu oznacza, że Black Point nie tylko przestrzega najwyższych standardów i norm jakościowych, ale również stale je doskonali.
Aby system został uznany za zgodny z wymaganiami stosowanych norm, musi przechodzić cykliczne audyty. Każdego roku odbywa się audyt kontrolny, a co trzy lata audyt recertyfikacyjny. Black Point, od momentu wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, systematycznie otrzymuje pozytywną opinię. - Jakość jest podstawą działalności i świadomą strategią spółki od prawie 20 lat. Wszystko zaczęło się od naszych produktów, które były impulsem do pracy nad jakością i efektywnością procesu produkcji - przyznaje Kamila Yamasaki. Pierwszy certyfikat Black Point uzyskał w 1993 za wdrożenie własnego systemu zarządzania jakością QMS (Quality Management System). Od 2000 roku celem Black Pointa było wdrażanie koncepcji zarządzania spółką przez jakość - TQM (Total Quality Management). W 2001 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło dostosowywanie systemu QMS do wymagań międzynarodowych norm ISO:9001:2000. Znaczące wyróżnienie Black Point otrzymał w 2002 roku, zdobywając Certyfikat BVQI Polska, jednostki certyfikacyjnej, która potwierdziła działanie Systemu Zarządzania Jakością z normą ISO 9001:2000. Firma otrzymała wówczas specjalną rekomendację od BVQI Londyn. W 2006 roku System został wzbogacony dodatkowymi normami ISO 14001:2004 oraz PN–N 18001:2004 i przekształcony w Zintegrowany System Zarządzania Jakością. Dzięki temu użytkownicy od lat otrzymują produkty cechujące się stabilnymi parametrami jakościowymi, mając przy okazji pewność, że producent dochowuje wszelkiej staranności, aby zapewnić swoim pracownikom i osobom współpracującym bezpieczne i higieniczne warunki pracy, a także zachowuje wszelkie standardy dbałości o środowisko naturalne.
źródło: Profit Communications
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
3585 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki