Rekordowa majówka w sieci Leśne Runo
- Utworzono: środa, 09, maj 2012 09:50
Wyjątkowo długi majowy weekend okazał się szczególnie udany dla spółki Leśne Runo, zarządzającej siecią restauracji przy najpopularniejszych trasach w kraju. Polacy wykorzystali sprzyjająca pogodę i wyruszyli w trasę, dla giełdowej sieci restauracji to była próba generalna przed zbliżającym się Euro 2012.
W trakcie wydłużonego majowego weekendu notowana na NewConenct Spółka postawiła na maksymalizację przychodów. Dodatkowe dni wolnego oraz bardzo dobre prognozy pogody pozwoliły najlepiej wykorzystać okres rozpoczynający sezon letnich wyjazdów.
Pierwszego dnia majowego weekendu, kiedy ruch na drogach był największy, obroty w restauracjach własnych Leśnego Runa były o ponad 40% wyższe niż średnie dzienne przychody w kwietniu. Średnia z całego majowego weekendu pokazała 26% wzrost sprzedaży. Porównując z kolei tegoroczną majówkę z analogicznym okresem ubiegłego roku przychody były prawie 10% wyższe, a liczba gości, którzy odwiedzili restauracje w tym czasie wzrosła o 12%.
„Dłuższe weekendy są zawsze dla nas okresem wzrostu przychodów. W tym roku rozpoczęcie sezonu było jednocześnie ostatecznym sprawdzianem przed piłkarskimi Mistrzostwami Europy. Kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów pierwszego dnia majówki pozwala bardzo optymistycznie patrzeć na sprzedaż, jaką zrealizujemy podczas Euro2012, kiedy wzmożony ruch na drogach utrzymywać się będzie przez około miesiąc” - mówi Paweł Jachowski, Prezes Leśne Runo S.A.
Aby zachęcić stałych klientów do ponownych odwiedzin, a także pozyskać nowych sympatyków w restauracjach tuż przed początkiem maja we wszystkich lokalach Spółki pojawiło się nowe menu. Odświeżona karta dań, w której znalazły się posiłki przygotowywane według ulepszonych procedur zwiększa efektywność restauracji. Zmiany, które są efektem dynamicznego rozwoju sieci, konsultowane były z uznanymi w branży specjalistami i dzięki nim spółka chce w dalszym ciągu budować spójny wizerunek sieci z tradycyjną, polską kuchnią.
O spółce Leśne Runo S.A.
Leśne Runo S.A. – spółka tworzy i rozwija sieć barów restauracyjnych zlokalizowanych przy głównych trasach komunikacyjnych, oferujących tradycyjne dania polskiej kuchni przygotowywane na bazie naturalnych produktów z dodatkiem owoców leśnych. Cechą wyróżniającą Leśne Runo spośród innych sieciowych firm gastronomicznych jest połączenie polskiej tradycji kulinarnej z nowoczesnymi standardami obsługi. Restauracje skutecznie konkurują z zachodnimi sieciami gastronomicznymi typu Fast-Food. Obecnie spółka prowadzi piętnaście lokali, wśród nich pięć działa na zasadzie franczyzy. 23 kwietnia tego roku Leśne Runo zadebiutowało na rynku NewConnect.
Źródło: Inner Value
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2839 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki