Madkom S.A - wyniki na koniec 2014r.
- Utworzono: poniedziałek, 16, luty 2015 12:57
Rok 2014 okazał się bardzo dobrym dla spółki Madkom S.A., na jego zakończeniu mogła pochwalić się zyskiem netto w wysokości 79 tys. zł i przychodami na poziomie 6.486 tys. zł.
W samym IV kw. 2014 r. MADKOM wypracował 287 tys. zł zysku netto przy przychodach kształtujących się na poziomie 2.518 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. sprzedaż była o wiele niższa i wyniosła 1.770 tys. zł, a zysk netto był równy 306 tys. zł. Istotny wzrost przychodów był możliwy dzięki aktywnym działaniom handlowym, które przełożyły się na pozyskanie wielu znaczących kontraktów. Spółka zakontraktowała w IV kw. ub. roku 9 nowych umów o łącznej wartości ponad 6,05 mln zł, a w całym 2014 r. suma pozyskanych zamówień przekroczyła 10 mln zł i był to najlepszy wynik w historii MADKOM S.A.
„Rok 2014 zakończył się dla nas bardzo dobrze. Oczywiście mógłby zakończyć się lepiej, gdyby nie zawieszenie realizacji projektu dla jednego z Klientów, ale pomimo wszystko jesteśmy bardzo zadowoleni z minionego roku. Po pierwsze dlatego, że był to rok, w którym pozyskaliśmy rekordową wartość kontaktów, Spółka osiągnęła najwyższe od chwili rozpoczęcia działalności przychody, a pozyskane kontrakty pozwoliły nam wejść w rok 2015 z pulą kontaktów na ponad 5 mln zł i planem na kolejne kilka mln. 2015 r. powinien być zatem dla nas kolejnym rekordem. Teraz skupiamy się na terminowej realizacji kontaktów i pozyskiwaniu nowych zamówień.” - komentuje Grzegorz Szczechowiak, Prezes Zarządu Spółki MADKOM S.A.
Ważnym wydarzeniem dla Spółki było rozszerzenie Grupy Kapitałowej o nowy podmiot - Cloud Industry Solutions Sp. z o.o. (CIS). W grudniu ub. roku podpisany został list intencyjny w sprawie nabycia 51% udziałów w tej spółce, a finalizacja transakcji nastąpiła w styczniu tego roku. CIS zajmuje się świadczeniem usług dla branży hotelarskiej i medycznej z zakresu analizy finansowej w oparciu o aplikację internetową Hotel Data. Zarząd Spółki jest przekonany, że dokonana akwizycja wpłynie korzystnie na dywersyfikację jej źródeł przychodów oraz przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju całej Grupy Kapitałowej dzięki wchodzeniu w nowe obszary IT.
„W pierwszym kwartale 2015 r. uporządkujemy i usystematyzujemy wiedzę na temat produktów CIS, opracujemy nową strategię sprzedaży, gdyż dotychczasowa nie przynosiła zadowalających rezultatów i pod koniec kwartału uruchomimy nowy dział handlowy, tak aby rozpoczął pozyskiwanie zamówień na kolejne kwartały. CIS ma potencjał i musimy go umiejętnie wykorzystać. Spółka ma produkt, dla którego nie ma konkurencji na rynku, a Klienci potrzebują informacji o swojej sytuacji finansowej. W obliczu rozwijającej się branży hotelarskiej i rosnącej konkurencji coraz to większej jej profesjonalizacji nie wystarczy tylko wiedza o tym, jakie ceny są w okolicy, aby mieć wysokie obłożenie hotelu gośćmi. Decydować będzie wiedza dotycząca poszczególnych działalności hotelu w celu eliminacji tych, które nie są dochodowe. Produkt CIS może generować znaczne stałe przychody i dążymy do tego, aby przy minimalnych kosztach tego produktu maksymalizować zwrot z tej inwestycji.” – podsumowuje Szczechowiak.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2646 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki