ESOTIQ łączy siły z Evą Minge. Wkrótce budowa pierwszego polskiego domu mody Eva Minge Design
- Utworzono: wtorek, 07, luty 2012 11:25
Esotiq & Henderson, spółka notowana na rynku New Connect, posiadająca sieci 150 sklepów z bielizna damską wkrótce przejmie 51% w firmie słynnej, polskiej projektantki Eva Minge. To wstęp do budowy grupy odzieżowej, która będzie promowała markę Eva Minge Design w Polsce i na świecie.
Podpisanie „Listu Intencyjnego” o przejęciu przez Esotiq & Henderson większościowego pakietu w domu mody Eva Minge pozwoli spółce na poszerzenie dotychczasowego asortymentu o nowe kolekcje odzieży, przygotowane przez projektantkę. Nowa kolekcja pojawi się już na wiosnę br. i będzie dostępna w specjalnie stworzonych sekcjach sklepów Esotiq.
Obecnie Esotiq & Henderson posiada 150 salonów na terenie kraju. Do końca 2012 roku planujemy rozszerzyć nasz zasięg do 250 – informuje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
Udział w Fashion Week Moscow i New York
Mariaż Esotiq & Henderson z Evą Minge to również gwarancja dostępu do najlepszych, światowych wybiegów i promocja polskiej marki. Polska projektantka jest bowiem zapraszana na pokazy w ramach słynnego cyklu imprez Fashion Week 2012, w tym w Moskwie i Nowym Jorku.
Kolekcje odzieży Eva Minge & Esotiq pojawią się już w Moskwie, gdzie spółka planuje znacznie umocnić współpracę z lokalnym dystrybutorem. Nie wykluczamy otwarcia samodzielnego butiku Eva Minge Design w Moskwie – podkreśla prezes spółki.
Niezależnie od rozwoju sieci sklepów Eva Minge & Esotiq zamierzamy budować sieć 15 nowych butików firmowych Eva Minge Design, z droższymi kolekcjami odzieży damskiej . Marki Esotiq i Eva Minge będą nadal rozwijały się jako oddzielne brandy – dodaje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
Wkrótce Eva Minge poszerzy swoją sieć o sklepy z wyposażeniem domów. Już od połowy roku ruszą nowe salony Eva Minge Home oferujące wyposażenie wnętrz projektowane przez artystkę.
Pierwsze salony powstaną we Wrocławiu i Zielonej Górze. Strategia firmy zakłada budowę sieci 15 sklepów Eva Minge Home do końca 2012 roku – dodaje Adam Skrzypek.
Cel – stworzenie silnego domu mody z mocnymi, polskimi markami
Na tym nie koniec... Przedstawiciele spółki nie wykluczają dalszych poszukiwań ciekawych, polskich projektantów i marek.
Nasza strategia zakłada budowę portfela silnych marek, które będą korzystały z systemu dystrybucji, produkcji i zaplecza finansowo-księgowego i rozwijały się na skalę europejską lub światową – dodaje Adam Skrzypek.
Obecnie spółka posiada rozbudowaną sieć dystrybucji w Rosji, na Ukrainie. Kolejny kierunek ekspansji to Łotwa, Kazachstan, Chiny i USA. Sprzedaż eksportowa na koniec roku 2011 wynosiła ok. 8 mln zł. W 2012 roku spółka planuje zwiększyć ten wskaźnik do 15 mln zł.
Stany Zjednoczone są obecnie największym rynkiem bielizny na świecie, najbardziej dynamicznym zaś Chiny. Stąd nasze zainteresowanie rozwojem umów z dużymi, prestiżowymi domami handlowymi, które gwarantują duże wolumeny sprzedaży i promocję marki na lokalnym rynku – podkreśla prezes Esotiq & Henderson.
Eva Minge akcjonariuszem Esotiq
Obecnie Esotiq & Henderson posiada 150 salonów na terenie kraju. Do końca 2012 roku planujemy rozszerzyć nasz zasięg do 250 – informuje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
Udział w Fashion Week Moscow i New York
Mariaż Esotiq & Henderson z Evą Minge to również gwarancja dostępu do najlepszych, światowych wybiegów i promocja polskiej marki. Polska projektantka jest bowiem zapraszana na pokazy w ramach słynnego cyklu imprez Fashion Week 2012, w tym w Moskwie i Nowym Jorku.
Kolekcje odzieży Eva Minge & Esotiq pojawią się już w Moskwie, gdzie spółka planuje znacznie umocnić współpracę z lokalnym dystrybutorem. Nie wykluczamy otwarcia samodzielnego butiku Eva Minge Design w Moskwie – podkreśla prezes spółki.
Niezależnie od rozwoju sieci sklepów Eva Minge & Esotiq zamierzamy budować sieć 15 nowych butików firmowych Eva Minge Design, z droższymi kolekcjami odzieży damskiej . Marki Esotiq i Eva Minge będą nadal rozwijały się jako oddzielne brandy – dodaje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
Wkrótce Eva Minge poszerzy swoją sieć o sklepy z wyposażeniem domów. Już od połowy roku ruszą nowe salony Eva Minge Home oferujące wyposażenie wnętrz projektowane przez artystkę.
Pierwsze salony powstaną we Wrocławiu i Zielonej Górze. Strategia firmy zakłada budowę sieci 15 sklepów Eva Minge Home do końca 2012 roku – dodaje Adam Skrzypek.
Cel – stworzenie silnego domu mody z mocnymi, polskimi markami
Na tym nie koniec... Przedstawiciele spółki nie wykluczają dalszych poszukiwań ciekawych, polskich projektantów i marek.
Nasza strategia zakłada budowę portfela silnych marek, które będą korzystały z systemu dystrybucji, produkcji i zaplecza finansowo-księgowego i rozwijały się na skalę europejską lub światową – dodaje Adam Skrzypek.
Obecnie spółka posiada rozbudowaną sieć dystrybucji w Rosji, na Ukrainie. Kolejny kierunek ekspansji to Łotwa, Kazachstan, Chiny i USA. Sprzedaż eksportowa na koniec roku 2011 wynosiła ok. 8 mln zł. W 2012 roku spółka planuje zwiększyć ten wskaźnik do 15 mln zł.
Stany Zjednoczone są obecnie największym rynkiem bielizny na świecie, najbardziej dynamicznym zaś Chiny. Stąd nasze zainteresowanie rozwojem umów z dużymi, prestiżowymi domami handlowymi, które gwarantują duże wolumeny sprzedaży i promocję marki na lokalnym rynku – podkreśla prezes Esotiq & Henderson.
Eva Minge akcjonariuszem Esotiq
Tymczasem Eva Minge stanie się nie tylko głównym projektantem kolekcji Eva Minge & Esotiq oraz Eva Minge Design, nadzorującym prace produkcyjne zarówno szwalni w Polsce jak i za granicą. Wkrótce projektantka stanie się akcjonariuszem Esotiq & Henderson i członkiem Rady Nadzorczej spółki.
To dla mnie nowa rola, która pozwoli mi na analizę działania większego przedsiębiorstwa, działalności operacyjnej i zupełnie innego systemu dystrybucji, który wprowadzi markę na nowe tory i dla szerszej grupy Klientów – podkreśla Eva Minge.
Plan budowy ogólnopolskiej sieci salonów Esotiq & Eva Minge wraz z butikami Eva Minge Design i Eva Minge Home to realizacja mojej wizji budowy polskiego domu mody – dodaje artystka.
To dla mnie nowa rola, która pozwoli mi na analizę działania większego przedsiębiorstwa, działalności operacyjnej i zupełnie innego systemu dystrybucji, który wprowadzi markę na nowe tory i dla szerszej grupy Klientów – podkreśla Eva Minge.
Plan budowy ogólnopolskiej sieci salonów Esotiq & Eva Minge wraz z butikami Eva Minge Design i Eva Minge Home to realizacja mojej wizji budowy polskiego domu mody – dodaje artystka.
źródło: Bellini Capital
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2938 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki