Wywiad z prezesem spółki 4Studio S.A
- Utworzono: środa, 01, luty 2012 10:48
W dniu 31 stycznia 2012r. na alternatywnym rynku akcji GPW zadebiutowała spółka 4Studio S.A. W dniu pierwszego notowania rozmawialiśmy z jej prezesem, panem Mariuszem Koteckim
Zamieszczamy link do wywiadu w formie video, a poniżej także przedstawiamy elektroniczny zapis oraz zdjęcia z wywiadu.
DC: Na co przeznaczone zostaną środki pozyskane w trakcie przeprowadzonej oferty prywatnej?
Środki, które udało nam się uzyskać dzięki ofercie prywatnej akcji serii B zostaną głównie przeznaczone na sfinansowanie rozszerzenia zakresu działalności w ramach nowej struktury zakładającej wyodrębnienie 5 nowych działów – 4S Social, 4S Development, 4S Strategy oraz 4S Search. Dodatkowo środki te wykorzystać planujemy na rozszerzenie działalności w ramach Digital Signage, a pozostała kwota uzyskana w ramach oferty zasili kapitał obrotowy Spółki.
DC: Jakie nadzieje wiążą Państwo z „małą giełdą”?
Debiut na rynku NewConnect to dla Spółki wielki zaszczyt, ale też zdajemy sobie sprawę, iż wiąże się to z wieloma obowiązkami. W kwestii bycia notowanym na rynku mamy zamiar być dla akcjonariuszy stabilną formą lokowania swojego kapitału oraz wykorzystywać ten fakt do dalszej ekspansji naszej Spółki. Dzięki transparentności i ciągłemu rozwojowi chcemy stać się wiarygodną spółką, która będzie stale zwiększać swoją wartość.
DC: Jak wygląda proces kreacji marki w sieci?
Kreacja marki w sieci to proces skomplikowany oraz długotrwały na który się składa szereg powiązanych ze sobą działań. Podstawowymi czynnikami, które skutkują sukcesem marki w sieci są dobrze sprecyzowane cele oraz przemyślana strategia. 4STUDIO prowadzi kompleksową obsługę marketingową, co oznacza iż Klient dostaje pod jednym dachem wszystko co potrzebuje, począwszy od stworzenia strony internetowej a skończywszy na kompletnej obsłudze marketingowej.
DC: Jakie działania oraz narzędzia wykorzystuje 4STUDIO podczas realizacji projektów?
Tak jak wcześniej wspomniałem, oferujemy pełen pakiet działań. Najprościej będzie je podzielić na pięć podstawowych grup, jest to:
• tworzenie stron
• marketing internetowy
• digital signege
• aplikacje dedykowane
• oraz branding
Wszystkie te grupy działań połączone dają bardzo dobre wyniki.
DC: Jakimi projektami może się pochwalić 4STUDIO?
Zrealizowaliśmy wiele kompleksowych kampanii, wśród których możemy wymienić:
Digital Signage dla TUI oraz Scan Holiday, serwis Strefa Wnętrza dla LeroyMerlin, Apteka Internetowa ElixirZdrowia.pl, serwis społecznościowo-informacyjny Nasze-Wojsko.pl, Budzet-Zadaniowy.com dla CapePoint sp. z o.o., czy aplikację do systemu VCV Maker dla Urzędów Pracy.
DC: Ilu Klientów zdobyła Spółka do tej pory?
Na swoim koncie posiadamy ponad 300 klientów i liczba ta cały czas rośnie.
DC: Jak kształtował się miniony rok dla 4Studio? Czy Spółka nie boi się wpływu kryzysu finansowego na sytuację finansową w najbliższych latach?
Co prawda w ciągu trzech kwartałów ubiegłego roku (2011) Spółka odnotowała stratę netto, ale było to głównie spowodowane nie otrzymywaniem płatności za świadczone usługi ze względu na unijny charakter prowadzonych projektów i związane z nimi niezależne od nas harmonogramy wypłat. W najbliższej przyszłości zamierzamy jednak wdrożyć zupełnie nową strategię rozwoju zakładającą dużo większe możliwości rozwoju, w tym świadczenie usług na nowych rynkach. Rynek e-commerce jest bardzo dynamicznym rynkiem, który od kilku lat prężnie się rozwija, a w Polsce udział Internetu w sprzedaży detalicznej i tak jest na dużo niższym poziomie niż w innych krajach Europy Zachodniej toteż spodziewamy się dalszego wzrostu jego udziału i w tym upatrujemy naszej szansy na dalszy rozwój.
DC: Czy 4studio S.A rozważa w przyszłości możliwość wejścia na główny parkiet GPW?
Możemy oczywiście o tym rozmawiać w kategorii marzeń, jednak od marzeń wszystko się zaczyna. Życzyłbym sobie aby 4Studio w przyszłości zadebiutowało na głównym parkiecie.
DC: Jak kształtuje się kwestia wypłaty dywidendy w przyszłości? Czy akcjonariusze mogą spodziewać się jej wypłaty?
W ciągu najbliższych dwóch lat nie przewidujemy możliwości wypłaty dywidendy. Jednak jest to związane z naszym priorytetowym celem jakim jest ciągły rozwój oparty o wszelkie źródła kapitału, do których w głównym stopniu zaliczamy zysk netto. W kolejnych latach nasi akcjonariusze mogą się jednak spodziewać podziału wypracowanego zysku.
DC: Dziękuję za rozmowę
Dziękuję również.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
4586 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki