Rok pod znakiem rozwoju
- Utworzono: poniedziałek, 10, czerwiec 2013 12:04
18 stycznia tego roku, jako 4. debiutanta w tym roku na NewConnect pojawiły się walory Tylko Piłka S.A. Teraz Spółka przedstawiła swój dokument, w którym odniosła się do całego 2012 roku.
Według Stanisława Wedlera, prezesa zarządu Spółki był to głównie okres wzmożonych prac nad wejściem na alternatywny rynek akcji GPW i promocją marki w związku z dwoma istotnymi wydarzeniami – Euro2012 oraz Olimpiadą w Londynie.
Uzyskane wyniki nie są jednak do końca jednoznaczne. Przede wszystkim cały rok Emitent zamknął ze stratą netto na poziomie 5 tys. zł. Jeszcze w roku poprzednim Spółka osiągnęła zysk w wysokości 18,3 tys. zł. W rachunku zysków i strat można jednak dopatrzeć się kilku pozytywów. Przede wszystkim Spółka odnotowała zysk na sprzedaży i to pomimo tego, że nieco mniejsze były przychody (spadły one z 1,22 do 1,12 mln zł). Wyniósł on 15 tys. zł, wobec 556 tys. zł straty rok wcześniej. Odnotowany został także zysk na działalności operacyjnej i sięgnął on 25 tys. zł (poprzednio było to 547 tys. zł ujemnego wyniku).
W minionym roku ukazał się m.in. tygodnik Spółki ze zmienioną i bogatszą treścią. Emitent zlecił również przygotowanie jego wersji na platformy iOS i Android. Pod koniec 2012 roku Spółka zleciła także sporządzenie analiz możliwości akwizycji podmiotów z rynku nowych technologii, a także analizowała możliwości wykorzystania technologii Smart TV dla potrzeb projektów medialnych.
Już po okresie sprawozdawczym (pod koniec marca br.) Spółka zakończyła badania due dilligence i negocjacje odnośnie nabycia ARFixer Sp. z o.o., z którym współpracowano w zakresie wdrażania technologii „rzeczywistości rozszerzonej”. Dzięki temu zakres działalności uległ powiększeniu o trzy segmenty związane z wykorzystaniem wspomnianej rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality) - TV, wydawnictwa i medycynę.
W I kwartale tego roku Spółka przekazała swój skonsolidowany (zawierający również rezultaty Vadius Sp. z o.o.) raport za I kwartał twego roku. W nim wykazała m.in. 247 tys. zł straty netto i 256 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Na stratę wpływ miały głównie wysokie koszty testów własnych produktów na platformy iOS, Android i Arfixer oraz te związane z debiutem na rynku NewConnect.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2719 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki