Czy e-mail marketing się opłaca
- Utworzono: piątek, 08, czerwiec 2012 14:34
SARE S.A. oferuje zaawansowane narzędzie do e-mail marketingu, które wspomaga wysyłkę newsletterów, mailingów oraz wiadomości SMS, a także zarządza bazami adresowymi i prezentuje szczegółowe raporty z poszczególnych kampanii.
Z systemu SARE korzystają największe polskie i międzynarodowe firmy. W skład grupy kaptiałowej Emitenta wchodzą spółki technologiczne dostarczające systemy informatyczne do masowej komunikacji z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonii komórkowej. W 2011 roku SARE S.A. osiągnęła przychód netto ze sprzedaży w wysokości 5,5 mln zł, co stanowiło 73,5proc. sprzedaży netto całej grupy kapiatałowej. W porównaniu do poprzedniego roku rentowność zysku netto wzrosła o 5,6 punkta procentowego do poziomu 16,1%. Przychody netto ze sprzedaży w 2011 roku uległy zwiększeniu o 24,7% w porównaniu do roku 2010. Było to spowodowane rozwojem narzędzi i funkcjonalności systemu, zwiększającym się portfolio klientów, działania na rynkach zagranicznych- głównie ukraińskim i rosyjskim.
Pozostałte dwie spółki wchodzące w skład grupy to: Mail-media sp. z o.o. i Inis sp. z o.o.
Rok 2011 r. grupa kapitałowa SARE S.A. zakończyła przychodami ze sprzedaży w wysokości 7, 5 mln zł, oraz zyskiem netto w kwocie 946,4 tys zł. Wygenerowany przychód ze sprzedaży jest o ponad 3 mln zł wyższy w porównaniu do roku ubiegłego (4 378 300 zł), kiedy ogólny klimat koniunktury w branży reklamy internetowej był podobny. Rentowność zysku netto a także EBITDA grupy są niższe od tych samych wskaźników osiąganych na poziomie danych jednostkowych i wynoszą opdowiednio: 12,6% oraz 19,1%. Przyczyny tego zjawiska należy upatrywać w stratach osiąganych przez spółkię zależną Inis sp. z o.o.
„Na skuteczną realizację planów miał wpływ rozwój narzędzi do e-mail marketingu, wprowadzenie na rynek autorskiego oprogramowania do mailingu, działania związane z ekspansją na rynki zagraniczne. Wszystkie te działania związane były z poszerzaniem kadry pracowniczej i eksperckiej. Konsekwencja działań i realizacji wszystkich wytyczonych celów pozwala na tworzenie stabilnego fundamentu do dalszego rozwoju Spółki. Efektami tych działań będziemy mogli szczycić się już w 2012 roku.” – podsumowuje rok 2011 Tomasz Pruszyński, Prezes Zarządu SARE S.A.
Emitent zadebiutował na rynku NewConnect w marcu 2011 roku. Od dnia pierwszego notowania do 6 czerwca b.r. obroty na walorach Spółki były znikome i wynosiły 4,96 tys. zł.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2708 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki