SARE S.A ostro w górę. 7,5 mln zł przychodu w 2011 roku, ekspansja zagraniczna i nowa spółka w grupie
- Utworzono: środa, 15, luty 2012 12:27
SARE S.A., notowana od marca 2011 roku na rynku New Connect, zakończyła 2011 rok z przychodem na poziomie 7,5 mln zł. To o 24% więcej niż prognozowano w Dokumencie Informacyjnym.
Dynamika wzrostu przychodów Grupy SARE S.A. ze sprzedaży w układzie narastającym za cztery kwartały 2011 roku wyniosła 234% w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku. Skonsolidowane dochody narastająco za cztery kwartały 2011 roku, w porównaniu z dochodami za analogiczny okres roku 2010, to dynamika rzędu 279% (zysk z działalności operacyjnej) i 306% (zysk netto). Spółka nie ma zobowiązań długoterminowych. Odnotowuje tez rok rocznie znaczny spadek zobowiązań krótkoterminowych, co jest efektem konsekwentnej polityki finansowej Spółki.
- Dynamika wzrostu przychodów na poziomie 234% to efekt konsekwentnych działań sprzedażowych naszej firmy oraz wzrostu świadomości potencjalnych klientów, jak wiele mogą otrzymać wykorzystując szeroką paletę narzędzi oferowanych przez naszą Grupę Kapitałową. Stawiamy na efektywność. – komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A. – Zwiększa się portfolio Klientów, ale tez zwiększają się ich wymagania. Pozostajemy liderem rynku ponieważ cały czas inwestujemy w rozwój nowych usług i wykwalifikowaną kadrę. Stąd nowa spółka w grupie i ekspansja zagraniczna. Rynek to dostrzega i reaguje pozytywnie – dodaje Tomasz Pruszczyński.
SARE, z końcem roku 2011, podpisała umowy sprzedażowe z firmami z rynku ukraińskiego i słowackiego. Wkrótce zostaną zawarte umowy o współpracę z nowymi podmiotami działającymi nie tylko na rynku europejskim.
W IIQ 2011 do Grupy SARE dołączyła spółka mail-media, pierwszy w Polsce dom mediowy specjalizujący się w kampaniach e-mail marketingowych. Dzięki temu usługi świadczone przez firmy z Grupy Kapitałowej SARE wzajemnie uzupełniają się, co pozwala na skupienie w jednym miejscu gro działań związanych z reklamą mailingową i mobilną, bez potrzeby korzystania z różnych systemów i rozwiązań oferowanych przez kilka, najczęściej konkurujących ze sobą firm.
W skład Grupy Kapitałowej SARE S.A. wchodzą spółki, takie jak lider email marketingu SARE, mailingowa sieć reklamowa INIS oraz wyspecjalizowany w kampaniach email marketingowych dom mediowy mail-media.
W skład Grupy Kapitałowej SARE SA wchodzą spółki technologiczne dostarczające systemy informatyczne do masowej komunikacji z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonii komórkowej. Oferując komplementarne usługi w obszarze dostarczania wiadomości e-mail i SMS, planowania kampanii e-mailingowych oraz udostępniania narzędzi analitycznych Grupa SARE SA osiągnęła pozycję lidera na polskim rynku e-mail marketingu.
Źródło: montrilo
Wczoraj informowaliśmy również o korekcie prognoz przez Spółkę Sare S.A. W celu dodatkowych informacji odsyłamy do naszego artykułu.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2798 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki