• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Incana S.A. realizuje pierwsze założenia rozwoju. W planach nowe produkty

Koniec przebudowy sieci dystrybucyjnej, wprowadzenie nowej linii produktów oraz modernizacja pracowni projektowej – tak realizację podstaw strategii rozwoju podsumował zarząd spółki Incana S.A., notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora innowacyjnych systemów dekoracji elewacji. Pierwsze efekty wykonania założonego planu mają być widoczne w wynikach finansowych za 2012 rok.

Produkty marki Incana dostępne są w dwóch kategoriach: inside oraz outside. Oznacza to, iż tych pierwszych można używać do dekoracji ścian wewnętrznych (hol, kuchnia, łazienka) oraz innych elementów wnętrz jak np. kominki. Produkty typu outside dedykowane są do użytku na zewnątrz budynków i ogrodzeń. Kierując się tym podziałem, Spółka wyodrębniła dwa kanały dystrybucji. W ramach reorganizacji kanału inside Incana S.A. zawarła umowy z dystrybutorami, dzięki którym produkty Spółki pojawią się w 600 nowych punktach sprzedaży.

- „Obserwując sprzedaż naszych produktów oraz badając jej strukturę, zdecydowaliśmy się na przebudowę sieci dystrybucji. Nasza główna działalność to produkcja, w związku z czym musieliśmy rozwiązać kwestię trudności z logistyką naszych wyrobów. Dzięki nowym partnerom uzyskaliśmy logistyczny dostęp do 600 punktów sprzedaży oraz zdecydowaliśmy o wydzieleniu dodatkowego regionu sprzedaży. Spodziewamy, iż nasze działanie znajdzie odzwierciedlenie w wynikach finansowych w 2012 roku.” – mówi Dariusz Suchy, prezes zarządu Incana S.A.

Dolnośląski Producent negocjuje także kontrakty z trzema dużymi dystrybutorami ceramiki budowlanej z regionu Polski Centralnej i Południowo-Wschodniej.

- „Jedna z umów została już zawarta. W kwestii pozostałych dwóch jeszcze toczą się rozmowy. Ich pomyślne zakończenie jest dla nas istotne ze względu na możliwość dalszego zwiększenia obszaru dostępności produktów marki Incana. Zawarcie tych umów przyczyni się także do stałego zwiększania efektywności sprzedaży na rynku krajowym.” – tłumaczy Dariusz Suchy

Od początku lutego br. trwają także prace związane z rozwojem kanału sprzedaży produktów outside. Spółka planuje poszerzyć sieć docelowo do 100 nowych punktów sprzedaży. Produkty marki Incana miałby się w nich znaleźć do końca II kwartału br.

W tym miesiącu rozpoczęto również modernizację atelier projektowego. W odświeżonej pracowni powstanie nowa linia produktów, która pojawi się na rynku na początku III kwartału br.

- „Modernizacja naszej pracowni projektowej oparta będzie na przygotowaniu nowych wzorów przemysłowych, rozbudowaniu i unowocześnieniu parku maszynowego. Chcemy stworzyć również komórkę odpowiedzialną za testowanie nowych produktów. Pełne uruchomienie pracowni planujemy na początek marca, kiedy to rozpoczną się prace nad wprowadzeniem nowej linii produktów na rynek. W pierwszej kolejności zaprezentujemy produkty z kategorii inside Naszym celem będzie połączenie  nowoczesnego wzornictwa z odważną kolorystyką.” – mówi prezes Incany.

Zarząd Spółki zapowiada, iż realizacja strategii powinna przynieść widoczne rezultaty w wynikach rocznych za 2012 rok. Tymczasem, pierwsze podsumowanie wyników finansowych za 2011 rok będzie można znaleźć w raporcie okresowym za IV kwartał. Publikacja raportu zaplanowana jest na 14. lutego br.

Incana S.A. to producent i dystrybutor systemów dekoracji ściennej do zastosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków. Produkty marki Incana są sprzedawane w Polsce oraz w krajach Europy Środkowej i Zachodniej. Oferta produktowa Spółki skierowana jest zarówno do odbiorców masowych (deweloperów, projektantów, wykonawców), jak i klientów indywidualnych. Sprzedaż produktów marki Incana realizowana jest przez punkty ceramiki użytkowej oraz hurtownie budowlane. Firma rozpoczęła działalność w 2004 roku pod nazwą Red Rock  Sp. z o. o. Zmiana nazwy na obecną Incana S.A. nastąpiła w 2008 roku, a celem tego było wzmocnienie marki, pod którą sprzedawane były produkty oraz utrwalenie jej pozycji rynkowej. Siedziba firmy Incana S.A. wraz z zakładem produkcyjnym znajdują się w Ścinawie.

 

 

Źródło: Live PR


Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Cloud Technologies ...
Cloud Technologies przejdzie na główny ...
Scope Fluidics wdraża ...
Scope Fluidics podpisała list intencyjny o ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
Big Cheese Studio ma ...
Big Cheese Studio podpisała z Microsoftem ...
Auxilia S.A. terminowo ...
Auxilia S.A. dokonała terminowego wykupu ...
DRAGO entertainment ...
DRAGO entertainment kontynuuje działania ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.