"Wsparcie sprzedaży" debiutuje na zielono
- Utworzono: czwartek, 27, wrzesień 2012 13:03
Nieznacznym wzrostem ceny swych walorów przygodę z NewConnect rozpoczęła ICP Group S.A. zajmująca się wsparciem sprzedaży. To już 419. spółka notowana na alternatywnym rynku warszawskiej GPW.
Pierwsze notowanie wywindowało kurs Emitenta do poziomu 2,36 zł, co odpowiadało skromnemu wzrostowi o 0,43 proc. Półtorej godziny po pierwszej rynkowej wycenie instrumentów Spółki jej kurs zyskuje już 20,43 proc., przy 36,6 tys. zł obrotu.
Emitent działa w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży:
- Systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży.
- Programów lojalnościowych
- Programów badawczo-edukacyjnych.
Dzięki produktom i usługom oferowanym przez Spółkę, jej klienci mogą zarządzać relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz swoimi klientami. ICP Group wdraża programy i realizuje projekty, które powodują m.in. zaangażowanie zmotywowanie pracowników, zdobywanie i lojalizowanie klientów oraz motywowanie partnerów biznesowych.
W ramach subskrypcji przeprowadzonej w dniach 20 – 27 lipca br. 7 inwestorów objęło 217,486 akcji serii C po cenie emisyjnej równej 2,35 zł. Oznacza to, że pozyskała środki o wartości około 511 tys. zł. Co ciekawe, koszty emisji Emitent szacuje aż na 393 tys. zł, ale Spółce została przyznana dotacja z PARP na poziomie 184 tys. zł na pokrycie części jej kosztów.
Jak wyglądał debiut? Poniżej prezentujemy kilka zdjęć z dzisiejszej ceremonii:
Instrumenty debiutujące:
- 217,468 praw do akcji serii C, o nominale równym 0,1 zł.
Więcej informacji o Spółce można dowiedzieć się z tego miejsca
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2766 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki