ICP Group od jutra na NewConnect
- Utworzono: środa, 26, wrzesień 2012 16:03
Już jutro czeka nas kolejne ważne wydarzenie dla „małego rynku”. Na czwartek, 27 września wyznaczony został bowiem termin debiutu praw do akcji ICP Group S.A.
Emitent działa w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży:
- Systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży.
- Programów lojalnościowych
- Programów badawczo-edukacyjnych.
Dzięki produktom i usługom oferowanym przez Spółkę, jej klienci mogą zarządzać relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz swoimi klientami. ICP Group wdraża programy i realizuje projekty, które powodują m.in. zaangażowanie zmotywowanie pracowników, zdobywanie i lojalizowanie klientów oraz motywowanie partnerów biznesowych.
W skład ICP Group S.A. wchodzą następujące marki:
- Incentive Concept – działa w obszarze incentive marketingu, co oznacza, że zajmuje się planowaniem i realizacją strategii motywacyjnych, programów i grupowych wyjazdów motywacyjnych,
- Live Marketing Concept – odpowiada za kreowanie i organizowanie eventów oraz marketingowy i promocyjny wpływ wydarzeń,
- Poland Concept – dedykowana klientom zagranicznym, organizujących w Polsce programy motywacyjne, projekty budujące relacje i wpływające na wymianę informacji, np. kongresy, konferencje i lub eventy,
- Pharma House Concept – firma działająca w obszarze marketingu dla sektora farmaceutycznego, skupiająca się głównie na programach badawczych i edukacyjnych. Oferuje usługi, które zwiększają sprzedaż produktów farmaceutycznych.
W ramach subskrypcji przeprowadzonej w dniach 20 – 27 lipca br. 7 inwestorów objęło 217,486 akcji serii C po cenie emisyjnej równej 2,35 zł. Oznacza to, że pozyskała środki o wartości około 511 tys. zł. Co ciekawe, koszty emisji Emitent szacuje aż na 393 tys. zł, ale Spółce została przyznana dotacja z PARP na poziomie 184 tys. zł na pokrycie części jej kosztów.
Strategia rozwoju
Na lata 2012-2013 Spółka zamierza rozszerzać portfel świadczonych usług. Przede wszystkim Emitent nastawia się na automatyzację procesów, poprzez tworzenie platform do zarządzania programami motywacyjnymi i lojalnościowymi. Ważną częścią strategii Spółki jest ponadto utworzenie sprzedaży zagranicznej dzięki marce Poland Concept. Zarząd szacuje, że niezbędne nakłady na rozwój usług i sprzedaży eksportowej wyniosą 0,5 mln zł, na co posłużą środki z przeprowadzonej emisji akcji.
Po pierwszej połowie tego roku Emitent uzyskał 9 mln zł przychodów i zysk netto sięgający 350 tys. zł.
Instrumenty debiutujące:
- 217,468 praw do akcji serii C, o nominale równym 0,1 zł.
Pełna treść Dokumentu Informacyjnego dostępna jest tutaj
Autoryzowanym Doradcą Emitenta jest Invest Concept Sp. z o.o.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2728 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki