• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Wywiad z prezesem spółki 4Studio S.A

wywiad4st1

W dniu 31 stycznia 2012r. na alternatywnym rynku akcji GPW zadebiutowała spółka 4Studio S.A. W dniu pierwszego notowania rozmawialiśmy z jej prezesem, panem Mariuszem Koteckim

Zamieszczamy link do wywiadu w formie video, a poniżej także przedstawiamy elektroniczny zapis oraz zdjęcia z wywiadu.

normal-view3

 

DC: Na co przeznaczone zostaną środki pozyskane w trakcie przeprowadzonej oferty prywatnej?
Środki, które udało nam się uzyskać dzięki ofercie prywatnej akcji serii B zostaną głównie przeznaczone na sfinansowanie rozszerzenia zakresu działalności w ramach nowej struktury zakładającej wyodrębnienie 5 nowych działów – 4S Social, 4S  Development, 4S Strategy oraz 4S Search. Dodatkowo środki te wykorzystać planujemy na rozszerzenie działalności w ramach Digital Signage, a pozostała kwota uzyskana w ramach oferty zasili kapitał obrotowy Spółki.

DC: Jakie nadzieje wiążą Państwo z „małą giełdą”?
Debiut na rynku NewConnect to dla Spółki wielki zaszczyt, ale też zdajemy sobie sprawę, iż wiąże się to z wieloma obowiązkami. W kwestii bycia notowanym na rynku mamy zamiar być dla akcjonariuszy stabilną formą lokowania swojego kapitału oraz wykorzystywać ten fakt do dalszej ekspansji naszej Spółki. Dzięki transparentności i ciągłemu rozwojowi chcemy stać się wiarygodną spółką, która będzie stale zwiększać swoją wartość.

DC: Jak wygląda proces kreacji marki w sieci?

Kreacja marki w sieci to proces skomplikowany oraz długotrwały na który się składa szereg powiązanych ze sobą działań. Podstawowymi czynnikami, które skutkują sukcesem marki w sieci są dobrze sprecyzowane cele oraz przemyślana strategia. 4STUDIO prowadzi kompleksową obsługę marketingową, co oznacza iż  Klient dostaje pod jednym dachem wszystko co potrzebuje, począwszy od stworzenia  strony internetowej a skończywszy na kompletnej obsłudze marketingowej.

wywiad4st    wywiad4st2  wywiad4st4

DC: Jakie działania oraz narzędzia wykorzystuje 4STUDIO podczas realizacji projektów?
Tak jak wcześniej wspomniałem, oferujemy pełen pakiet działań. Najprościej będzie je podzielić na pięć podstawowych grup, jest to:
•    tworzenie stron
•    marketing internetowy
•    digital signege
•    aplikacje dedykowane
•     oraz branding
Wszystkie te grupy działań połączone dają bardzo dobre wyniki.

 

DC:  Jakimi projektami może się pochwalić 4STUDIO?
Zrealizowaliśmy wiele kompleksowych kampanii, wśród których możemy wymienić:
Digital Signage dla TUI oraz Scan Holiday, serwis Strefa Wnętrza dla LeroyMerlin, Apteka Internetowa ElixirZdrowia.pl, serwis społecznościowo-informacyjny Nasze-Wojsko.pl, Budzet-Zadaniowy.com dla CapePoint sp. z o.o., czy aplikację do systemu VCV Maker dla Urzędów Pracy.

DC:  Ilu  Klientów zdobyła Spółka do tej pory?
Na swoim koncie posiadamy ponad 300 klientów i  liczba ta cały czas rośnie.

DC: Jak kształtował się miniony rok dla 4Studio? Czy Spółka nie boi się wpływu kryzysu finansowego na sytuację finansową w najbliższych latach?
Co prawda w ciągu trzech kwartałów ubiegłego roku (2011) Spółka odnotowała stratę netto, ale było to głównie spowodowane nie otrzymywaniem płatności za świadczone usługi ze względu na unijny charakter prowadzonych projektów i związane z nimi niezależne od nas harmonogramy wypłat. W najbliższej przyszłości zamierzamy jednak wdrożyć zupełnie nową strategię rozwoju zakładającą dużo większe możliwości rozwoju, w tym świadczenie usług na nowych rynkach. Rynek e-commerce jest bardzo dynamicznym rynkiem, który od kilku lat prężnie się rozwija, a w Polsce  udział Internetu w sprzedaży detalicznej i tak jest na dużo niższym poziomie niż w innych krajach Europy Zachodniej toteż spodziewamy się dalszego wzrostu jego udziału i w tym upatrujemy naszej szansy na dalszy rozwój.

DC: Czy 4studio S.A rozważa w przyszłości możliwość wejścia na główny parkiet GPW?
Możemy oczywiście o tym rozmawiać w kategorii marzeń, jednak od marzeń wszystko się zaczyna. Życzyłbym sobie aby 4Studio w przyszłości zadebiutowało na głównym parkiecie.

DC: Jak kształtuje się kwestia wypłaty dywidendy w przyszłości? Czy akcjonariusze mogą spodziewać się jej wypłaty?
W ciągu najbliższych dwóch lat nie przewidujemy możliwości wypłaty dywidendy. Jednak jest to związane z naszym priorytetowym celem jakim jest ciągły rozwój oparty o wszelkie źródła kapitału, do których w głównym stopniu zaliczamy zysk netto. W kolejnych latach nasi akcjonariusze mogą się jednak spodziewać podziału wypracowanego zysku.

DC: Dziękuję za rozmowę

Dziękuję również.

Jacek Jarosz

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Drago wprowadza nowości ...
DRAGO entertainment aktualizuje demo Food ...
JR HOLDING pozyskuje 24 ...
Spółka JR HOLDING ASI poinformowała o ...
SDS Optic S.A. zakończył ...
SDS Optic S.A. zakończyła I Etap badań ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
MONITI, aplikacja do ...
Najnowsza inwestycja JR Holding to ...
Współprace stymulują ...
Spółka GAMIVO w 2022 roku postawiła m.in. ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.