Marka S.A. - analiza techniczna 21.11.2014 r.
- Utworzono: piątek, 21, listopad 2014 10:03
Papiery Marki zaczęły drożeć od końca listopada poprzedniego roku. Wzrostowy ruch trwał praktycznie do maja, a pod koniec lipca doszło do wybicia dołem z utworzonej wcześniej formacji wzrostowej. Jednocześnie na wykresie powstał krótkoterminowy trend spadkowy, która trwa do chwili obecnej.
Ostatnie dwie sesji zakończyły się zamknięciem, które wskazywałoby na próbę wybicia ze wspomnianej wyżej formacji, co było spowodowane przede wszystkim sygnałem kupna na MACD. Oczywiście takie popytowe wyłamanie potrzebuje jeszcze potwierdzenia w postaci przynajmniej pozostanie ponad wsparciem na 3,62 zł, a w najlepszym wypadku na dotarciu powyżej oporu, który zlokalizowany jest na 3,95 zł. W tej sytuacji, kluczowe będą zatem najbliższe sesje, aczkolwiek szanse na zmianę trendu są spore.
Autor niniejszego raportu, członkowie jego organów, jego pracownicy i współpracownicy – nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne decyzje podjęte na podstawie informacji zawartych w niniejszym dokumencie. Autor niniejszego dokumentu, członkowie jego organów, jego pracownicy i współpracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za kompletność i dokładność informacji, prognoz i ocen zawartych w niniejszym dokumencie. Wszelkie zaprezentowane w niniejszym dokumencie informacje zostały przekazane przez analizowany podmiot, w związku z powyższym autor niniejszego dokumentu, członkowie jego organów, jego pracownicy i współpracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za ich prawdziwość i kompletność. Autorzy niniejszego dokumentu nie są zobowiązani do udostępnienia odbiorcom niniejszego dokumentu jakichkolwiek dalszych informacji i dokumentów, ich aktualizowania ani korygowania. Przedstawione w niniejszym dokumencie prognozy opierają się na szeregu założeń, które mogą nie zostać spełnione i tym samym autor nie udziela jakichkolwiek zapewnień ani gwarancji, iż przedstawione prognozy zostaną wypełnione. Dokument nie stanowi także rekomendacji nabycia akcji Spółki, wyraża jedynie subiektywny pogląd, co do postrzegania ich wartości.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2755 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki