Nowa strategia Vivid Games
- Utworzono: poniedziałek, 16, marzec 2015 12:51
Spółka Vivid Games ujawniła swoje plany odnośnie strategii na kolejne lata. Głównymi punktami tego planu są miedzy innymi produkcja jednego do dwóch tytułów rocznie, inwestycje w gry producentów zewnętrznych oraz zwiększenie działalności na rynkach azjatyckich.
Jeszcze w tym roku bydgoska spółka przeprowadzi prywatną ofertę akcji i przeniesie notowania na GPW. W 2016 r. czekają nas premiery dwóch nowych tytułów Street Fighting i Real Casino.
- Poświęciliśmy kilka miesięcy wytężonej pracy na stworzenie optymalnego naszym zdaniem modelu rozwoju i ekspansji spółki. Uważamy, że realizacja zaprezentowanej dzisiaj strategii wzmocni i ugruntuje wysoką pozycję Vivid Games na światowym rynku rozrywki mobilnej- podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Skuteczna promocja i marketing na konkurencyjnym rynku wymaga jednak nakładów finansowych. Dlatego w pierwszej kolejności bydgoska firma zamierza przeprowadzić prywatną ofertę akcji z której chce pozyskać 7do 10 mln zł. Papiery zostaną zaoferowane wybranym inwestorom instytucjonalnym. Za cały proces, którego zakończenie planowane jest w pierwszym półroczu bieżącego roku, odpowiedzialne będzie biuro maklerskie IPOPEMA Securities. Kolejnym krokiem będzie przeniesienie notowań na GPW do końca 2015 roku. - Od dłuższego czasu spółka spełnia wszystkie kryteria by być notowana na GPW. Uważam, że nasza pozycja i skala rozwoju przesądza o tym, że miejsce Vivid Games jest na „dużej giełdzie”. Mamy również sporo sygnałów od potencjalnych inwestorów, że wejście na GPW, zwiększenie płynności i przejrzystości, może być decydujące jeśli chodzi o inwestycje w nasze akcje - tłumaczy prezes.
Jednym z głównym punktów nowej strategii spółki jest publikacja 2 do 4 nowych gier w modelu Free2Play rocznie. Będzie to możliwe, ponieważ oprócz produkcji, Vivid Games zostanie również wydawcą gier. – Zamierzamy wykorzystać nasze doświadczenia i umiejętności z zakresu promocji, monetyzacji, relacji biznesowych publikując nie tylko swoje lecz również najlepsze gry produkowane przez zewnętrznych producentów. Umożliwi nam to znacznie szybszy wzrost wartości niż dotychczas - podkreśla Kościelny. Spółka zwiększy swoją obecność w Azji, gdzie model Free2Play jest najbardziej popularny. - Przychody branży Azji w 2014 r. podwoiły się i wyniosły blisko 13 mld USD, a udział kontynentu w globalnym rynku zwiększył się do 56%. Negocjujemy kilkanaście umów, zarówno w zakresie nowych kanałów dystrybucji, jak i przede wszystkim w sprawie publikacji Real Boxing 2 w Azji. - zapowiada szef Vivid Games..
Kolejnymi tytułami, które powstaną na fundamencie Real Boxing 2 będą Street Fighting i Real Casino. Ich premiery będą miały miejsce w 2016 r. – Zamierzamy skoncentrować się na grach związanych ze sportem i rozrywką, opierających się na współzawodnictwie, przeznaczonych dla użytkowników z segmentu mid-core – kontynuuje Kościelny.Vivid Games zamierza zapewnić graczom możliwość globalnego sieciowego współzawodnictwa. Będzie to możliwe dzięki innowacyjnej w skali światowej platformie mobilnego e-sportu, która zostanie uruchomiona w 2016 r.- Nasze gry dostępne są w ponad 200 krajach na całym świecie, a w turnieje Real Boxing grają setki tysięcy graczy. Zamierzamy zaadoptować fenomen e-sportu do oczekiwań i możliwości platform mobilnych. Rozpoczęcie kampanii promocyjnej platformy planujemy pod koniec tego roku - tłumaczy Jan Chichłowski, Product Manager Vivid Games. Możliwości te zapewni rozwój autorskich technologii i zwiększenie nakładów na badania i rozwój w wielu kluczowych obszarach. Część tych rozwiązań może być opatentowana i w przyszłości skomercjalizowana.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2785 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki